Jump to content

GTA 5 the Movie

Doe mee met de stelling!  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van dit idee

• Goed
      23
    • Slecht
      1
    • Kan wel
      3
  2. 2. Zal jij mee doen aan deze productie?

• Nee
      8
    • Ja
      14
    • Misschien
      5

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey!Ik had het idee om een kleine film te maken in GTA 5. Ik weet zelf niet of je kan filmen via ps3, als dat mogelijk is.Wie wilt helpen met de productie van deze film? En natuurlijk meespelen. Ik doe zelf de bewerkingen, tis een soort van opdracht voor school

Bewerkt: door mooijtje
  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• mooijtje

36

• xCrazyShotgun

19

• Tommie59

10

• Ezra24rct3

10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Misschien zou je meer informatie kunnen geven over wat je wilt gaan doen? De mensen (rollen) die je nodig hebt, en de sfeer en een klein stukje om het wat duidelijker te maken. Het is nu nog wat onduidelijk ;)

Geplaatst:

De film gaat over een man die zijn broer heeft verraden. De broer zit bij een drugsorganisatie, en wordt gegijzeld door een klant.

Ik o.a nodig:

3 camera mensen

3 hoofdrolspelers

9 figuranten

12 beveiligers ( o.a weg afsluiten bij opnamens )

1 co-director

1 stuntman

Platform: ps3

Geplaatst:

De film gaat over een man die zijn broer heeft verraden. De broer zit bij een drugsorganisatie, en wordt gegijzeld door een klant.

Ik o.a nodig:

3 camera mensen

3 hoofdrolspelers

9 figuranten

1 co-director

1 stuntman

Dat is al veel beter, nu weten de mensen meer informatie, en zal je waarschijnlijk die vragen niet meer krijgen :)

By the way, het klinkt wel heel interessant. Ga je ook uiteindelijk de film inspreken, Of laat je mensen via de headset praten met een Script? :puh:

Geplaatst:

ik dacht dat je om te filmen op een ps3 redelijk dure apparatuur nodig had (zeg me als ik het mis heb)

Geplaatst:

We gaan eerst zien of ik alle mensen kan krijgen, dan trekken we een deadline

Geplaatst:

Ik o.a nodig:

3 camera mensen

3 hoofdrolspelers

9 figuranten

1 co-director

1 stuntman

Ik wil je film nu al niet verpesten maar je kunt maar maximaal 18 spelers in een lobby en dat lijstje van jouw heeft inmiddels 29 spelers!

Daarnaast waarom een stuntman en 3 camera mensen? Je hebt in feite maar een HD VPR/Dazzle nodig en stuntman... als de hoofdrolspeler dood gaat spawnt hij gewoon opnieuw en is hij niet voorgoed weg (zoals in echt) ;)

Geplaatst:

Die 12 beveiligers lijken me ook niet nodig, als je een private sessie opstart kan er niemand in. Dan zullen de mensen die meedoen aan de film wel volwassen genoeg zijn om niet alles in de war te sturen.

Lijkt me wel een leuk project, doet me denken aan een script voor een filmpje dat ik zelf eens had geschreven, maar nooit heb gebruikt.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja oke, beveiligers gaan gewoon over de weg enz. Wat betreft de cameramensen: verschillende standpunten enz.

En de stuntman: 1 is idd genoeg.

En het lijkt mij ook handig dat de cameramensen op een quad gaan rijden, kun je achterview hebben zonder dat je gezicht erin komt.

Ik heb ook een trailer gemaakt, niet de echte; die komt als de film is opgenomen. Ik zet de trailer er zo op !

Bewerkt: door Jesperkaj
Geplaatst:

Doe gewoon 3 hoofdrolspelers, 6 figuranten, 3 camera mensen, en 4 beveiligers.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...