mark88 Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Hallo, ik heb sinds 2 dagen gta san andreas op de ps2. Het ziet er allemaal heel groot en uitgebreid uit, alleen wat me opvalt is dat het helemaal niet scherp is. Alles is onscherp en lelijk afgewerkt, zo zijn er bij straten als je rijdt allemaal bibberende lijnen in de stoepranden enz. Ook is het kaartje linksonder niet echt duidelijk te zien, het lijkt alsof de graphics veel minder zijn dan bij vice city. Als je hard rijdt kan het zijn dat je opeens niet meer rechtdoor kan, dat zie je dan pas heel kort van te voren. Dat die filmpjes heel simplistisch zijn maakt me niet uit, maar het spel zelf kan ik me heel erg aan irriteren, het is gewoon niet scherp. Het ligt ook niet aan m'n tv, ik heb het op 3 verschillende tv's geprobeerd. Zijn er anderen die dit probleem ook ondervinden? Omdat het hier om de ps2-versie gaat, is het ook geen kwestie van videokaart etc. Ik kan me er heel erg aan storen, maar er is volgens mij niets aan te doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice cityr Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 heb je eem oude tv daar kan het ook aan ligen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Ik heb nergens last. Bij mij zijn de beelden gewoon mooi heb je eem oude tv daar kan het ook aan ligen Lees het is goed. Het gaat hier om de ps2. Bewerkt: 17 juli 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mark88 Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Dingen als de lijnen bij auto's bijvoorbeeld, of de weg, die witte lijnen bij de weg flikkeren zegmaar als je er rijdt, het is onduidelijk. Het lijkt bij mij veel lelijker dan vice city, en daar kan ik me echt aan ergeren. Zou dit een rede kunnen hebben, dat hij scherper hoort te zijn, of moet ik er gewoon genoegen meen emen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Misschien je kabel van ps2 is goed aandrukken. Je scart kabel dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mark88 Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Heb ik gedaan, maar helpt niet. Ik denk dat het gewoon zo hoort, maarja, wel irritant, ik ben nou al een paar keer naar een kiprestaurant (rood met geel erover) gereden ipv naar de destination (geel)... als iemand nog iets weet, hoor ik het graag. Maar ik denk dat ik het spel misschien maar terugbreng en de pc-versie ga spelen... :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 dat is een goed idee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 vc op xbox is ook veel mooier dan sa op xbox, maarja niks aan te oden, ojah je kan wel proberen om een meer hatch tv te nemen(500 ofzo) wnate dan is hewt beeld ewcht veel mooier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mark88 Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 wij hebben thuis net een nieuwe tv, een 30inch flatscreen, dus daar ligt het volgens mij niet aan. Ik heb ook op een kleine tv voor m'n bed geprobeerd, maar krijg hetzelfde. Denk toch maar dat het terugbrengen wordt, hopelijk geld terug en koop ik de pc-versie. Vind het wel jammer, want zit liever achter een playstation dan achter de pc, maarja.... vind het verschil toch wel errug groot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Bij mij vind ik toch dat het mooi is maar je moet het ook zo bekijken als je in ls zit of in sf dat is een groot verschil want in ls hebben ze expres zo vuil gemaakt enzo... Maar waar ik last van heb ik rijd altijd heel snel met nitro doe ik graag maar dan trilt heel dat beeld bij mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 het ligt echt aan de ps2-versie hoor, ik heb beide gespeeld en pas toen ik op de pc speelde kwam ik bijv. erachter dat het icoontje van de quarry-missions een bulldozer moest voorstellen ipv een geel-bruine vlek op de kaart :lol: op de ps2 is alles gewoon veel waziger anders kan de hardware het niet aan. Het is trouwens nog erger als je je ps2 verticaal hebt staan, dan rij je bijv. tegen bomen aan terwijl ze nog niet eens zijn gespawned <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Moet dat echt een bulldozer voorstellen dat is precies gewoon geel vierkant met bruine tekens in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.