Jochems Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Vandaag de Titan gekocht in Online, kost 2 mil. Ik krijg alleen die achterlijke laadklep niet open. Op YouTube slaan ze er tegen en dan gaat ie open, bij mij gaat ie dan maar 5 centimeter open ofzo.. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2013 (bewerkt) Vandaag de Titan gekocht in Online, kost 2 mil. Ik krijg alleen die achterlijke laadklep niet open. Op YouTube slaan ze er tegen en dan gaat ie open, bij mij gaat ie dan maar 5 centimeter open ofzo.. Jup eerst tegen slaan en dan ingaan en vooruit gaan dan gaat ie helemaal open En dan vooruit of achteruit om dicht te doen. Bewerkt: 17 november 2013 door ZeroJens Reageren
Jochems Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Vandaag de Titan gekocht in Online, kost 2 mil. Ik krijg alleen die achterlijke laadklep niet open. Op YouTube slaan ze er tegen en dan gaat ie open, bij mij gaat ie dan maar 5 centimeter open ofzo.. Jup eerst tegen slaan en dan ingaan en vooruit gaan dan gaat ie helemaal open En dan vooruit of achteruit om dicht te doen. Probleem is dus dat ik er niet in kom omdat ie echt maar 5 centimeter open gaat, ik kom er gewoon niet in. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Als je op ps3 speelt kun je me effe toevoegen ik noem er ZeroJens en kan ik je effe helpen. Reageren
Jochems Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Als je op ps3 speelt kun je me effe toevoegen ik noem er ZeroJens en kan ik je effe helpen. Ik add je morgen, oke? Reageren
Jochems Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 ok is goed Alvast bedankt man! // Hier hou ik nou van, behulpzame mensen! ++ Reageren
ZeroJens Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2013 ok is goed Alvast bedankt man! // Hier hou ik nou van, behulpzame mensen! ++ Heb ik ook meteen even plezier met het knoeien er mee En ik ga zo rond 21 uur online komen ofzo Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Vandaag de Titan gekocht in Online, kost 2 mil. Ik krijg alleen die achterlijke laadklep niet open. Op YouTube slaan ze er tegen en dan gaat ie open, bij mij gaat ie dan maar 5 centimeter open ofzo.. Waarom zou je die willen kopen? Hij verschijnt in het begin standaard bij Sandy Shores en daarna standaard op Los Santos Airport. Als je het mij vraagt een verspilling van die twee miljoen dollar. :$ Reageren
Hmmpff Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Vandaag de Titan gekocht in Online, kost 2 mil. Ik krijg alleen die achterlijke laadklep niet open. Op YouTube slaan ze er tegen en dan gaat ie open, bij mij gaat ie dan maar 5 centimeter open ofzo.. Waarom zou je die willen kopen? Hij verschijnt in het begin standaard bij Sandy Shores en daarna standaard op Los Santos Airport. Als je het mij vraagt een verspilling van die twee miljoen dollar. :$ het kan wel eens handig zijn omdat je altijd je eigen titan bij de hand hebt, maar 2 miljoen is wel erg veel inderdaad.. Reageren
--Simon-- Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Je moet er een klap tegenaan geven. Dan valt ie inderdaad een klein stukkie open. Als je de Titan dan vooruit rijdt, valt ie open. Auto's vervoeren is trouwens geen geslaagd idee, bij de kleinste beweging gaan de wagens stuiteren waardoor het hele zwikkie ontploft Blijft wel leuk om te proberen. Ik ben ooit tot de Vinewood bord gekomen doordat degene achterin gas mee bleef geven. Reageren
Anthoox Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Je zou ook de Police Riot kunnen proberen! ( Als dat is wat je bedoelt! ) Police Riot: http://gta.wikia.com/Police_Riot Reageren
Locoopapi Geplaatst: 14 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2016 je kan je auto's transporteren, in een big goods trailer. Dan schiet je met je machine geweer op de hoeken van de laadklep. Dan zal de laadklep open springen. Daarnaar stap je in en rij je naar voren, dan zal de laadklep geheel open vallen, en kan je je voertuig erin plaatsen. Daarnaar moet je ong een kwartier wachten en zal de laadklep automatische dichtgaan. Reageren
Brxdy Geplaatst: 5 juli 2021 Rapport Geplaatst: 5 juli 2021 Hoe doe ik de achterkant van een klein busje open kan iemand mij helpen. Reageren
sven9263 Geplaatst: 8 februari Rapport Geplaatst: 8 februari Op 16-11-2013 om 16:13, Hmmpff zei: bij de titan (vliegtuig) kan dit ook, zijn er nog enkele geloof ik. Hoe moet je hem openmaken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.