dionkoffie Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Ik kom net thuis, ik start me ps3 op en bam rockstar cloud servers zijn unavailable. socialclub werkt ook niet. http://www.rockstargames.com/socialclubmaintenance/ is er al iets bekend waarom dit gebeurde? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 nou de PS4 (of xbox one, dunno ) is vandaag uitgekomen in de VS. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 bij mij ook al maar ps4 heeft nog geen gta v he Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 nou de PS4 (of xbox one, dunno ) is vandaag uitgekomen in de VS. Het lijkt me vrij onlogisch dat dat de reden is, want nog geen enkele game van Rockstar Games is beschikbaar voor de next-gen consoles. Omdat Rockstar Games zelf nog niets heeft gezegd over het probleem, is het helaas moeilijk te zeggen wat er aan de hand is. Maar ze zullen ongetwijfeld bezig zijn het te verhelpen. Wanneer alles opgelost is valt niet te zeggen. Wellicht binnen een uur? Misschien over twee uur? We zien wel. Reageren
Michael Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 GTA Online werkt nu wel weer bij mij. Misschien kan je nu proberen om online te komen? Waarschijnlijk werkt het nu wel Reageren
dionkoffie Geplaatst: 16 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2013 nou de PS4 (of xbox one, dunno ) is vandaag uitgekomen in de VS. ik heb het over een storing en jij hebt het spontaan off topic over de nieuwe consoles, knap Reageren
Michael Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 nou de PS4 (of xbox one, dunno ) is vandaag uitgekomen in de VS. ik heb het over een storing en jij hebt het spontaan off topic over de nieuwe consoles, knap Klopt, aangezien PS4 en XBOX ONE nog niet eens een GTAV versie hebben Reageren
gta_player Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Er stond op social club met een zwart scherm. Maintenance ? Ander word voor onderhoud. Reageren
gta_player Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 (bewerkt) Heb ik ook een keer gehad. Je hebt bovein een tabje staan PS3/Xbox 360. Ik speel zelf op Xbox en dat was op een een of andere manier omgezet naar Ps3 waardoor alles op 0 stond bij mij! Moet je even zoeken rechtsbovenin. Edit: net gecontroleert ik heb het nu ook. Bewerkt: 16 november 2013 door gta_player Reageren
Hmmpff Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 werkt het nu weer? of ligt het nog steeds eruit? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 (bewerkt) Het werkt gewoon weer, ja. Tenminste, ik kreeg straks nog, net nadat het volgens sommigen opgelost was en ik een missie voltooid had een melding 'SAVE SUCCESFUL'. Bewerkt: 16 november 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Daarstraks kreeg ik de melding dat mn char save data corrupt was. MAAK GEEN NIEUWE CHAR AAN!!! Reboot je console en probeer het nog eens. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Later in de nacht werkte het weer bij mij, dus was maar een tijdelijke storing. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.