Jump to content

Storing bij rockstar

Recommended Posts

Geplaatst:

nou de PS4 (of xbox one, dunno :7) is vandaag uitgekomen in de VS.

Het lijkt me vrij onlogisch dat dat de reden is, want nog geen enkele game van Rockstar Games is beschikbaar voor de next-gen consoles.

Omdat Rockstar Games zelf nog niets heeft gezegd over het probleem, is het helaas moeilijk te zeggen wat er aan de hand is. Maar ze zullen ongetwijfeld bezig zijn het te verhelpen. Wanneer alles opgelost is valt niet te zeggen. Wellicht binnen een uur? Misschien over twee uur? We zien wel. :)

Geplaatst:

ik heb het over een storing en jij hebt het spontaan off topic over de nieuwe consoles, knap

Geplaatst:

ik heb het over een storing en jij hebt het spontaan off topic over de nieuwe consoles, knap

Klopt, aangezien PS4 en XBOX ONE nog niet eens een GTAV versie hebben :7

Geplaatst: (bewerkt)

Heb ik ook een keer gehad. Je hebt bovein een tabje staan PS3/Xbox 360. Ik speel zelf op Xbox en dat was op een een of andere manier omgezet naar Ps3 waardoor alles op 0 stond bij mij! Moet je even zoeken rechtsbovenin.

Edit: net gecontroleert ik heb het nu ook.

Bewerkt: door gta_player
Geplaatst: (bewerkt)

Het werkt gewoon weer, ja. Tenminste, ik kreeg straks nog, net nadat het volgens sommigen opgelost was en ik een missie voltooid had een melding 'SAVE SUCCESFUL'.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Daarstraks kreeg ik de melding dat mn char save data corrupt was. MAAK GEEN NIEUWE CHAR AAN!!! Reboot je console en probeer het nog eens.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...