Caswessels Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Ik heb alle races gedaan maar op de kaart staat dat er nog twee zij maar deze verschijnen niet op de map in het spel Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Ben je zeker dat de 2 races die nog niet op je kaart staan van hetzelfde type zijn als degene die je al hebt gedaan? Voorbeeld: Je hebt alle straatraces gedaan, maar nog niet alle offroadraces, dus ontbreken die offroadraces op je kaart. Reageren
Caswessels Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Ik heb de offroad races en street races al gedaan maar ik had in een filmpje wel gezien dat de twee die niet in map staan zijn motorraces Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Heb jij de laatste straat race gedaan want dat is motor race. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Je bedoelt de ATV/Motor-races neem ik aan? Die staan op een aparte lijn samen met de Offroad-races. Reageren
Caswessels Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Nee, In de map op het spel staat dat ik alle atv/motorraces heb gedaan en alle streetraces. Maat op de kaart staat dat er nog 2 andere races zijn maar deze staan niet in de map in de game. Het gaat om een race in Vespucci Canals en een in east los santos Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Maar dat zijn de 2 laatste Streetraces. Dus dan heb je die nog niet allemaal gedaan. Normaal krijg je daar een berichtje voor nadat je de derde race (Airport?) gedaan hebt. Reageren
Caswessels Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Ja, bij de airport heb ik al gedaan maar daarna staan er geen races meer Reageren
Caswessels Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Het is gelukt! Ik moest eerst wachten op een bericht van hao Reageren
doggpoundsmets Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 Hallo,ik heb pas 1 straatrace gedaan en moet er dus nog een paar maar kan ze nergens vinden.Hoe los ik dit op? Heb de andere races al wel gedaan van offroad enzo.gr Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 Er van uitgaande dat je die enkele race hebt gewonnen, moet je wachten op een telefoontje van Hao. Je kunt hem natuurlijk zelf proberen bellen. De locatie is in de buurt van Vinewood. Reageren
Svenie Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 Je moet wachten tot je een telefoontje krijgt van Hao. Hij zal je opbellen en de locatie van de volgende race meedelen. Let wel op: de races zijn enkel met Franklin te starten en dit tussen 20u00 en 05u00. Reageren
doggpoundsmets Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 Oké dus savonds zijn die racen.ik heb ze eerste wel gewonen ja ,klopt.alleen is al tijd geleden en volgens mij heeft ie me al wel een paar x gebeld alleen heb elke X die race niet gedaan.als k heb bek is die nog in gesprek maar ga t weer proberen tussen 20.00 u en 05.00 u.bedankt ! Sorry voor de typefouten :-) als ik hem bel bedoel ik Mmm kan t niet zijn dat ik die heb omgelegd met die missie van deathwish ? Laatste story missie? Of is dat een andere Chinees ? Ben aan proberen 100 % te halen en zit nu op 93% >>> Door .Timothy: Triplepost samengevoegd, vriendelijk verzoek om in het vervolg de Bewerken-knop te gebruiken als je een bericht wilt aanpassen.<<< Reageren
Svenie Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 De Chinees die je ombrengt in de missie The Third Way is Wei Cheng. Hao zie je slechts één keer in persoon, en dat is tijdens de eerste straatrace. Reageren
doggpoundsmets Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Geplaatst: 25 november 2013 Oké bedankt! Heb nu al een race erbij zag k .nu moet k nog op zoek naar de laatste offroad race.Weet je toevallig hoe ik die krijg? Heb de ofraces nu gehaald.maar krijg nog ssteeds geen belletje van hao voor de streetraces.Moet ik daarvoor nog iets anders doen ? Of gewoon tussen 22.00 en 05.00 rondrijden met Franklin? Heb er 2 gedaan,straat races >>> Door Phoenyxar: Berichten samengevoegd, gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.