Jump to content

Races


Caswessels

Recommended Posts

Ben je zeker dat de 2 races die nog niet op je kaart staan van hetzelfde type zijn als degene die je al hebt gedaan?

Voorbeeld: Je hebt alle straatraces gedaan, maar nog niet alle offroadraces, dus ontbreken die offroadraces op je kaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee,

In de map op het spel staat dat ik alle atv/motorraces heb gedaan en alle streetraces.

Maat op de kaart staat dat er nog 2 andere races zijn maar deze staan niet in de map in de game.

Het gaat om een race in Vespucci Canals en een in east los santos

Link to comment
Delen op andere websites

Oké dus savonds zijn die racen.ik heb ze eerste wel gewonen ja ,klopt.alleen is al tijd geleden en volgens mij heeft ie me al wel een paar x gebeld alleen heb elke X die race niet gedaan.als k heb bek is die nog in gesprek maar ga t weer proberen tussen 20.00 u en 05.00 u.bedankt !


Sorry voor de typefouten :-) als ik hem bel bedoel ik


Mmm kan t niet zijn dat ik die heb omgelegd met die missie van deathwish ? Laatste story missie? Of is dat een andere Chinees ? Ben aan proberen 100 % te halen en zit nu op 93%

>>> Door .Timothy: Triplepost samengevoegd, vriendelijk verzoek om in het vervolg de Bewerken-knop te gebruiken als je een bericht wilt aanpassen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Oké bedankt! Heb nu al een race erbij zag k .nu moet k nog op zoek naar de laatste offroad race.Weet je toevallig hoe ik die krijg?

Heb de ofraces nu gehaald.maar krijg nog ssteeds geen belletje van hao voor de streetraces.Moet ik daarvoor nog iets anders doen ? Of gewoon tussen 22.00 en 05.00 rondrijden met Franklin?

Heb er 2 gedaan,straat races

>>> Door Phoenyxar: Berichten samengevoegd, gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...