T@rget Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Hoooooi Ik heb een SVCD en losse ondertitels hoe kan ik dat op een CDtjezetten en dan op mn TV kijken alvast bedankt Reageren
Arjen Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Geen Warez Request, illegaal... Jij zal het toch zo onderhand wel moeten weten. Reageren
T@rget Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Is dit warez dan?? EDIT: Het is geen gedownloade film!!! het is een zelf gamaakte film met fraps (van een uur ofzo) en daar heb ik zelf ondertitels bij gemaakt Bewerkt: 17 juli 2005 door T@rget Reageren
Ken-D Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Het hoeft niet per sse warez te zijn McLaw. http://www.tuts4u.com/modules.php?name=Con...showpage&pid=77 Ik zou kiezen voor een SKVCD naar een VCD tutorial zodat je hem dan bij Nero goed en makkelijk kan branden. Ook weet je zeker dat je DVD speler het aankan. Wel eerst de tutorial doen en dan pas branden. Reageren
Joriz Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Kijk is op Doom9.org daar staat alles in diverse talen (ook Nederlands) Succes met je filmpje. Reageren
T@rget Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Dankjewel EDIT: Joriz en Postaldude natuurlijk bijde Bewerkt: 17 juli 2005 door T@rget Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.