Jump to content

Beeldscherm van mijn laptop op de pc

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi mensen iemand in de chat zei tegen mij dat ik de beeldscherm van mijn laptop op een of andere manier op die

van mijn oude pc beeldscherm kon doen en toen moest ik weg hoe moet dat dan verder ik hoor het graag.

Gr IamCrazyBrian

Geplaatst:

Dat klopt, wanneer je laptop een VGA, DVI, HDMI of displaypoort heeft kan je met een bijhorende kabel met 2 beeldschermen werken. ;)

Geplaatst:

Via het configuratiescherm kan je er naartoe navigeren, maar het makkelijkst is gewoon om het volgende te typen in het zoekvak: desk.cpl. Daarna klik je op Detecteren.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik krijg 1. Scherm van draagbare computer en Beschikbare beeldschermuitvoer op: Intel® HD Grapics 300 en voor de rest Resolutie 1366 x 768 (aanbevolen) en daaronder staat Als de resolutie lager is dan 1280 x 950 passen sommige items mogelijk niet op het scherm.

EDIT:

En moet die oude pc aanstaan?

Bewerkt: door IamCrazyBrian
Geplaatst:

Nee de andere PC hoeft niet aan te staan, alleen het beeldscherm.

Als je de VGA of HDMI kabel in een andere monitor steekt komt windows meestal vanzelf tevoorschijn op twee schermen, dus staat je monitor wel aan?

Geplaatst:

Heb je de VGA kabel van je laptop goed aangesloten op je beeldscherm en weet je zeker dat dit beeldscherm aanstaat? (Gaat er een lampje branden?)

Ik heb het gevoel dat je de kabel er niet ingestopt hebt namelijk..

Geplaatst: (bewerkt)

De VGA kabel verbindt je scherm met de PC. 1 kant zit in het scherm, de andere kant moet in je PC.

Dus 1 kant van dit:

m1fy5j3w1o60.jpg

stop je in dit

VGA_port.jpg

Snappie?

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...