Caswessels Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Bij franklin wil switchen naar een ander karakter staat bij franklin een 1 dat betekend dus dat er nog 1 missie is voor franklin maar ik zie nergens op de map een symbool van een missie. Weet iemand wat dit is? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Staat er toevallig hier geen missie? En anders kun je op je GSM eventjes kijken of er bij Mission Log niets staat om nog te doen. (Heist-voorbereiding etc.) Reageren
Caswessels Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Bij mission log staat niks een op de plaats waar je me die link van stuurde is ook geen missie Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Bel Tonya, zij heeft waarschijnlijk nog een paar missie's. Was bij mij in ieder geval wel het geval Reageren
thebig Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Ik heb hetzelfde, en de plaats die Phoenyxar aanduidde heb ik sowieso al gedaan. Dat is met die sportfreak die denkt dat ze altijd kan winnen. Reageren
Svenie Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Geef een link naar je social club account en stel deze open, zodat we daar een kijkje kunnen nemen. Reageren
nicolaos1992 Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Bel naar Tonya! zij heeft nog missies met de takelwagen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.