Basatos Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Hi, Ik zit op de iFruit app en ik probeer een nummerbord te kopen alleen het lukt niet, ik krijg steeds een error als ik op order klik. Doe ik wat fout op wat kan ik er tegen doen? Mvg, Bas Reageren
3L1077 Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Het zou kunnen liggen aan het feit dat er vandaag een probleem bleek te zijn met de servers van R*. In dat geval kan je weinig doen, buiten even afwachten dan. Reageren
Basatos Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Het zou kunnen liggen aan het feit dat er vandaag een probleem bleek te zijn met de servers van R*. In dat geval kan je weinig doen, buiten even afwachten dan. Ik had er gister ook last van. Reageren
UberBug Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Het is al van dag 1 But met die app en/of server waar je met die app op uitkomt. (die van Android dan, met die van de iOS weet ik niet.) Uiteindelijk heb ik - na bijna elke dag wel een paar keer geprobeerd contact te krijgen - mijn nummerplaat weten te veranderen. Tenminste, in de app dan...want online heb ik mijn "eigen" nummerplaat nog steeds niet. Ooit...zal het wel goedkomen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.