Jump to content

Teveel Rhino tanks


salva-mea

Recommended Posts

Had vandaag weer zo'n dag dat je online op elke hoek van de straat een player staat met een Rhino tank, word je neer geschoten, spawn je stukje verder en word je weer neergeschoten en dat tot 6x toe. Hebben er meer hier last van? Of ben ik de enige die me hier mateloos aan irriteer.

Dus ook ff een vraagje: Weet iemand toevallig als je een tank opblaast je een bedrag moet betalen aan de verzekering? Zoja hoe hoog is dat bedrag dan?

Alvast dank :-)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrutserNL

    14

  • TryX

    11

  • salva-mea

    5

  • Kenny-Petrovic

    5

Nee, geen verzekering voor de tanks.

Ik kom ook geregeld tanks tegen, vooral bij de LS Customs bij de grote warenhuis. In die gevallen bel ik meestal Pegasus en laat ik zelf een tank bezorgen en vernietig ik de andere tanks.... En dan verdwijn ik! Dipsie8 the HERO and SAVIOUR!

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste die ee Tank rijden liggen echt niet wakker van een paar keer 10K betalen.

Het beste kan je met een paar man achter elkaar je persoonlijke auto er tegen kapot rijden.

een stuk of 8x dan wordt hij een badsport

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb report gedaan bij die player en ook een kick verzoek aangevraagd :-)

Ik snap wel dat een tank leuk is maar als ik niet eens een kans krijg om weg te komen en 6x achter elkaar neergeschoten word dan is dat gewoon irritant.

Paar leuke suggesties gezien, paar players optrommelen met een Adder ofzo en voor Bad Sport gaan, wat gebeurd er dan precies?

Pegasus bellen? Ik ben lvl 34 kan ik dan ook een tank bestellen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb report gedaan bij die player en ook een kick verzoek aangevraagd :-)

Ik snap wel dat een tank leuk is maar als ik niet eens een kans krijg om weg te komen en 6x achter elkaar neergeschoten word dan is dat gewoon irritant.

Paar leuke suggesties gezien, paar players optrommelen met een Adder ofzo en voor Bad Sport gaan, wat gebeurd er dan precies?

Pegasus bellen? Ik ben lvl 34 kan ik dan ook een tank bestellen?

Je moet niet vergeten dat het GTA is he en niet de Sims. daar horen zulke dingen zo nu en dan bij.

En als je het zat ben, kan je ook gewoon een andere sessie joinen

Als je een stuk of 8 auto;s op hem sloopt wordt hi jdus een badsport en dan moet tie 2 dagen naar de badsport server.

Tank kan je pas kopen vanaf lvl 70, je zal dus nog ff Criminalrecords moeten doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb report gedaan bij die player en ook een kick verzoek aangevraagd :-)

Ik snap wel dat een tank leuk is maar als ik niet eens een kans krijg om weg te komen en 6x achter elkaar neergeschoten word dan is dat gewoon irritant.

Paar leuke suggesties gezien, paar players optrommelen met een Adder ofzo en voor Bad Sport gaan, wat gebeurd er dan precies?

Pegasus bellen? Ik ben lvl 34 kan ik dan ook een tank bestellen?

Kan je kopen via je telefoon voor 1.5 Miljoen

Moet je wel lvl 70 zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb report gedaan bij die player en ook een kick verzoek aangevraagd :-)

Ik snap wel dat een tank leuk is maar als ik niet eens een kans krijg om weg te komen en 6x achter elkaar neergeschoten word dan is dat gewoon irritant.

Paar leuke suggesties gezien, paar players optrommelen met een Adder ofzo en voor Bad Sport gaan, wat gebeurd er dan precies?

Pegasus bellen? Ik ben lvl 34 kan ik dan ook een tank bestellen?

Je moet niet vergeten dat het GTA is he en niet de Sims. daar horen zulke dingen zo nu en dan bij.

En als je het zat ben, kan je ook gewoon een andere sessie joinen

Als je een stuk of 8 auto;s op hem sloopt wordt hi jdus een badsport en dan moet tie 2 dagen naar de badsport server.

Tank kan je pas kopen vanaf lvl 70, je zal dus nog ff Criminalrecords moeten doen :puh:

Die race bedoel je? Werkt dit nog steeds..? Zo ja, hoe werkt dit?

Link to comment
Delen op andere websites

Die race bedoel je? Werkt dit nog steeds..? Zo ja, hoe werkt dit?

Ja criminalrecors werkt nogsteeds, op 2 laps zetten en dan alles aan dus, traffic, wantad, costum en catsup aan. krijg je het meeste

Dat werkt alleen als je met zijn 2en speelt dacht ik?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...