TryX Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 hehe, heb helaas niet echt iemand met wie ik samen speel :-) Dus dat houd op hier. Ben nu lvl 18. Reageren
PrutserNL Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Je kan ook gewoon de race joinen. Maak namelijk niet uit of je eerste of laatste wordt. ik zoek meestal een host op die de instellingen juist heb staan. Maar dit gaat verder niet meer over Tanks dus ff weer on topic dacht ik zo :-) Reageren
TryX Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Je kan ook gewoon de race joinen. Maak namelijk niet uit of je eerste of laatste wordt. ik zoek meestal een host op die de instellingen juist heb staan. Maar dit gaat verder niet meer over Tanks dus ff weer on topic dacht ik zo :-) haha exact.. maar je kan een race joinen met exact die instellingen? Lol die settings zie je toch pas zodra je erbij bent? Reageren
PrutserNL Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Klopt maar dan kan je na de race weer een nieuwe joinen, zijn zoveel gasten die het alleem maar doen om RP te farmen. Reageren
salva-mea Geplaatst: 18 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2013 @ PrutserNL: Ik weet dat het niet de Sims is maar het lijkt dan net alsof ik Duckhunt speel en ik de eend ben. Ik wil best 8 auto's op hem kapot maken maar ik krijg vaak niet eens de kans om een auto te bellen. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Aan iedereen die van plan is zodra je een tank ziet, daar met je auto tegen aan te rijden, stop dat aub! Veel spelers met tanks die wel leuk spelen, zijn hierdoor ook de pineut, denk daar goed bij na! Als iemand in een tank jou wilt killen, en je zit in je persoonlijke auto, wordt hij vanzelf bad sport, en hij betaald je rekening, waarom dan er nog eens extra tegen aan rijden? Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Er is absoluut geen enkele reden waarom je in Freemode in een tank zou gaan rondrijden, anders dan het treiteren van spelers. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Wat dacht je van om politie achter je aan te krijgen, legerbasis te bestormen, of andere dingen. Zijn genoeg dingen te noemen. En natuurlijk zitten er boosdoeners tussen, maar zoals ik al zei, als die op je persoonlijke auto schieten worden ze vanzelf bad sport. Reageren
TryX Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 kan zo'n tank ook in je garage eigenlijk? Reageren
UberBug Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Als je de filmpjes op Youtube bekijkt dan "proppen" ze alles in hun garage's. Vliegtuigen, Helicopters etc... is zo te zien een sport om uit te zoeken welke glitches en andere illegale dingen er allemaal mogelijk zijn. Persoonlijk vind ik daar geen bal aan. Reageren
PrutserNL Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Is best grappig om te doen, gistere een politie auto men garage in gereden, dan krijg je er ook een tracker op Reageren
UberBug Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Een politie auto/bus is inderdaad nog oké... en in de lijn van het spel...maar een tank e.d.????? ziet er ook niet uit. Reageren
PrutserNL Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Er zijn zelfs manieren om je tank te verzekeren en dan betaal je 170K als je hem sloopt. dan vind ik idd ook niet kunnen. Het hele spel zit vol fouten, gelukkig op de xbox nauwlijks last van hackers enzo. Reageren
TryX Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Er zijn zelfs manieren om je tank te verzekeren en dan betaal je 170K als je hem sloopt. dan vind ik idd ook niet kunnen. Het hele spel zit vol fouten, gelukkig op de xbox nauwlijks last van hackers enzo. Lol, serieus? haha nee idd, op de xbox kom je ze bijna niet tegen.. maar als je 1.5 mil betaald voor een tank dan vind ik wel dat je hem moet kunnen opslaan.. wat heb je er anders aan? een uurtje plezier? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.