Jump to content

Teveel Rhino tanks


salva-mea

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrutserNL

    14

  • TryX

    11

  • salva-mea

    5

  • Kenny-Petrovic

    5

Ik denk niet dat iedereen met een tank er direct op uit is zoveel mogelijk mensen lastig te vallen. Het heeft denk ik twee kanten. Wanneer iemand een tank heeft en geen andere mensen lastig valt zullen er wel voldoende mensen zijn die hem gaan lastig vallen in de vorm van zijn of haar persoonlijke voertuig de tank inrijden. Iedereen irriteert iedereen wel eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ook totaal geen probleem mee als iemand met een tank de politie/leger wilt plagen, ander verhaal is als je tot 6x toe nutteloos word neergeknalt binnen 3 min. Wil gewoon een kans krijgen om weg te vluchten, dan ga ik ergens anders wel verder spelen met wat ik leuk vind om te doen of een andere room zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ook totaal geen probleem mee als iemand met een tank de politie/leger wilt plagen, ander verhaal is als je tot 6x toe nutteloos word neergeknalt binnen 3 min. Wil gewoon een kans krijgen om weg te vluchten, dan ga ik ergens anders wel verder spelen met wat ik leuk vind om te doen of een andere room zoeken.

die kans heb je vaak wel, aangezien je als je loopt je in kleine straatjes etc. kan vluchten, maar er zijn wel eens momenten dat je het slecht treft inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg toch: Je kan m OOK kopen voor 1.75M.

Maar idd hij spawnt op diverse plekken als je level 42 bent. Dus hij is gratis voor je..

Enige voordeel van kopen is dat je hem kunt bellen tijdens een missie.. Maakt de missies wel leuk/makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...