Hmmpff Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 Dan spawnt er bijna overal een Buzzard dus is het eigenlijk geld weggooien als je hem nog koopt.. Het is niet weg gooien, is altijd handig om een eigen buzzard te hebben waar en wanneer je wilt. ben je niet afhandelijk van spawnplekken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 Hij spawnt op een gegeven moment echt op een heleboel plekken en hij is er altijd (met uitzondering van missies). Er is er dus altijd wel eentje voor jou beschikbaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2013 Als je in een tank zit en je toetert, dan zitten ze meestal al 3 blokken verder in ongeveer 5 seconden (Dit gebeurde gisteren) wou laten zien dat niet iedereen in een tank gelijk je hoofd wil opblazen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hmmpff Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2013 Als je in een tank zit en je toetert, dan zitten ze meestal al 3 blokken verder in ongeveer 5 seconden (Dit gebeurde gisteren) wou laten zien dat niet iedereen in een tank gelijk je hoofd wil opblazen haha ik rij ook altijd hard weg voor een tank, ondanks dat een tank niet zo snel is, schrik ik er altijd van hoe snel ze weer in je buurt zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
salva-mea Geplaatst: 22 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 november 2013 @ Tommie59: Hahah kijk zo kan het ook. PS: goede advertentie over de prive chauffeur haha. Beetje klanten?? @Hmmpff: Nou he, daarom had ik dit ook gepost haha dat ik er ook van sta te kijken hoe snel ze weer bij je kunnen zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.