Dotz Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Volgend jaar is het tien jaar geleden dat GTA San Andreas uitkwam. (De tijd vliegt voorbij!!) Voor GTAIII en GTAVC zijn zogenaamde ''10 years anniversary editions'', goodies en andere dingen verschenen.. Wat verwachten jullie van de tiende verjaardag van GTASA? Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Hetzelfde hoop ik, GTA SA op mn smartphone spelen! Reageren
Rutger. Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 GTA San Andreas op mijn smartphone spelen, dat lijkt me zo gaaf om 'eventjes' tussendoor in de trein te doen! Helaas verwacht ik niet dat dit te realiseren valt aangezien de content van GTA SA veel meer geheugen in beslag neemt dan bijvoorbeeld GTA III. Ben benieuwd wat Rockstar voor ons in petto heeft! Reageren
Raymon89 Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 GTA SA op de PS3! En dan niet als PS2 Classic zoals nu, maar gewoon een geupgrade versie. Lijkt me tof! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Er is natuurlijk al een Kubrick Set, maar wellicht wordt deze uitgebreid. Verder komen er natuurlijk kopjes, shirts en andere items op de markt. Omdat het ooit de best verkochte game was zou het kunnen dat Rockstar met een opgepoetste versie komt, maar ik acht de kans klein. En natuurlijk zal de game wel uitkomen voor de smartphone, als dat technisch haalbaar is, maar dat denk ik wel. Reageren
Joriz Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Ben benieuwd. Ik denk dat het technisch wel kan werken op moderne smartphones. Echter zal het wel een heleboel ruimte in beslag nemen. GTA 3 neemt namelijk al circa 500 MB in beslag en GTA Vice City 900 MB. Aangezien GTA San Andreas nog groter heeft en nog meer muziek zal dit zo 2GB van je opslag kunnen vragen. Maar een ander iets voor 10 jaar GTA San Andreas is ook leuk. Bijvoorbeeld nieuwe t-shirts of een opgepoetste HD versie voor op de huidige consoles. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Dit zat ik mij laatst ook al af te vragen eigenlijk.. Een opgepoetste versie van San Andreas zou ik wel erg waarderen. Zelfs nu we Grand Theft Auto V hebben met ongeveer dezelfde mogelijkheden blijft dit toch wel erg interessant. Een mobiele versie daarin tegen zit ik persoonlijk niet op te wachten. Ik heb GTA 3 op mijn tablet en mobiel gespeeld maar ben niet verder gegaan dan twee missies. Ik wil het gewoon spelen met een joystick in mijn handen of een toetsenbord. Voor de liefhebbers is het natuurlijk erg leuk en ik gun het ze ook maar voor mezelf is het gewoon niks. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 (bewerkt) GTA SA op de PS3! En dan niet als PS2 Classic zoals nu, maar gewoon een geupgrade versie. Lijkt me tof! GTA: San Andreas kan al een tijdje via de PlayStation Store worden aangeschaft. Is geen beste kwaliteit (wat wil je ook met een directe port vanuit de PlayStation 2-versie), maar het werkt! Wellicht komen ze echter nog met een opgepoetste versie. Zou wel mooi zijn. Ik ben in elk geval erg benieuwd naar de '10 Years Anniversary Edition' voor GTA: San Andreas. Als ze de game voor de smartphone en tablet gaan uitbrengen is dat natuurlijk heel mooi! Zeker als hij dan ook echt vloeiend draait, wat met de nieuwste apparaten ongetwijfeld mogelijk zal zijn. We zullen zien! Bewerkt: 18 november 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Michael Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Ik denk iets aan 'Los Santos Stories' of 'GTA: San Andreas Stories' met een uitbreiding erbij, en ja wat de andere al zeggen. Een opgepoetste HD versie Reageren
3L1077 Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Maar over wat jullie zeggen met een HD-versie: dan moet die zich toch bevinden in het HD-universum en niet in het 3D-universum? Gaat dat dan niet voor problemen zorgen, met twee verschillende LS' in éénzelfde universum? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 San Andreas HD-versie? Brrr... daar krijg ik huiveringen van. Het idee dat betere graphics op zich een game in het algemeen beter kunnen maken vind ik een vreemd idee. Een game is immers voor een bepaald platform met bepaalde eisen gemaakt en is bijgevolg ook net zo ontworpen dat het als geheel klopt. Betere graphics zijn meestal een immense slechte zaak voor het spel zelf. Dus ja... Ik verwacht gewoon een release op PSN, tesamen met wat speciale goodies, niet veel meer Reageren
Joriz Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 San Andreas HD-versie? Brrr... daar krijg ik huiveringen van. Met een HD versie bedoel ik enkel dat ze de PC textures gebruiken (die van veel hogere kwaliteit zijn dan de Playstation 2 versie) in een mogelijke PS3 of smartphone versie. Verder moeten ze natuurlijk niet het spel aanpassen en het verder zo laten als het toen bedoelt was. Reageren
Dotz Geplaatst: 18 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2013 San Andreas HD-versie? Brrr... daar krijg ik huiveringen van. Met een HD versie bedoel ik enkel dat ze de PC textures gebruiken (die van veel hogere kwaliteit zijn dan de Playstation 2 versie) in een mogelijke PS3 of smartphone versie. Verder moeten ze natuurlijk niet het spel aanpassen en het verder zo laten als het toen bedoelt was. De xboxversie is toch de superieure versie? Ik denk iets aan 'Los Santos Stories' of 'GTA: San Andreas Stories' met een uitbreiding erbij, en ja wat de andere al zeggen. Een opgepoetste HD versie Dat concept heb ik ook al een tijdje in gedachten.. Ik krijg er dan ook best een beetje een warm broekje van! Maar over wat jullie zeggen met een HD-versie: dan moet die zich toch bevinden in het HD-universum en niet in het 3D-universum? Gaat dat dan niet voor problemen zorgen, met twee verschillende LS' in éénzelfde universum? Nee, je beredenering is fout. Reageren
Michael Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Ik denk iets aan 'Los Santos Stories' of 'GTA: San Andreas Stories' met een uitbreiding erbij, en ja wat de andere al zeggen. Een opgepoetste HD versie Dat concept heb ik ook al een tijdje in gedachten.. Ik krijg er dan ook best een beetje een warm broekje van! Misschien het verhaal van Sweet, de jaren dat CJ nog niet in Los Santos was Reageren
Basssss Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Ik denk iets aan 'Los Santos Stories' of 'GTA: San Andreas Stories' met een uitbreiding erbij, en ja wat de andere al zeggen. Een opgepoetste HD versie Dat concept heb ik ook al een tijdje in gedachten.. Ik krijg er dan ook best een beetje een warm broekje van! Misschien het verhaal van Sweet, de jaren dat CJ nog niet in Los Santos was Ik denk dat Sweet te dicht bij CJ zit om nog een origineel verhaal te maken. Ik zou eerder iemand zeggen als Cesar Vialpando of T-Bone Mendez, die karakters geven R* al gelijk veel meer vrijheid voor een nieuw verhaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.