Foreigner97 Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2013 Inderdaad, dan zou ik het vanuit een heel andere hoek zoeken. Sweet is een personage dat veel voorkomt in San Andreas en inderdaad vrij dicht bij CJ staat. Het is leuker om het verhaal te zoeken achter een iets minder opvallend personage dat je wellicht maar één of twee keer tegenkomt, en die je dus nauwelijks kent. Dan zou je San Andreas vanuit een nieuw standpunt bekijken en dat is interessanter voor zo'n nieuw spel. Iets als San Andreas Stories lijkt me in ieder geval heel leuk, maar mocht er zoiets komen lijkt het me logischer dat het een verlenging is van een iets recenter GTA die zich afspeelt in San Andreas: GTA V. Een beetje zoals GTA Chinatown Wars zich afspeelt in de wat andere hoek van het Liberty City in GTA IV. Zelf heb ik er weinig vertrouwen in dat we CJ of Cesar Vialpando nog terugzien in een nieuwe GTA, hoe ongelooflijk tof het ook zou zijn. Anyway, om terug te komen op de strekking van dit topic: ook al zal ik er zelf komende tijd geen gebruik van maken, zou een GTA San Andreas voor Andriod of iOS mij wel reëel lijken, mits het technisch gezien haalbaar is. Sowieso zal ons iets te wachten staan met de verjaardag van San Andreas: het is een van de (of misschien wel de) populairste GTA's geweest, die zelfs 10 jaar later nog een flinke populariteit geniet. Dat zal Rockstar niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.