dnabbor Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 en waarom kan ik deze niet kopen? ik hem m al uitgespeeld.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) heb je die screen zelfgemaakt?? dan zie ik op je radar nog dit logo $ en daar moet je nog missie's doen misschien als je die af hebt dat het dan kan. ik weet het al nie meer is alweer een hele tijd geleden. ik heb hem al heel lang uitgespeeld op de ps2 Bewerkt: 17 juli 2005 door robbie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) en waarom kan ik deze niet kopen?ik hem m al uitgespeeld.. dit is een getunede Cabby (of hoe ie ook heet:P) die kun je dus ombouwen bij Transfender EDIT: oh wat ben ik toch ook dom he, je bedoelde natuurlijk Wang Cars :lol: zoals robbie al zei: je moet de rode $ uitspelen Bewerkt: 17 juli 2005 door italia_juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 en waarom kan ik deze niet kopen?ik hem m al uitgespeeld.. dit is een getunede Cabby (of hoe ie ook heet:P) die kun je dus ombouwen bij Transfender volgens mij bedoelt hij die garage die hij wil kope ofnie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Kijk is in onze Walkthrough Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dnabbor Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 ja ik wil die garage kopen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dnabbor Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Kijk is in onze Walkthrough kun je me mischien een beetje in de richting helpen de walktrough is best groot.. ik kan die wang-cars ff niet vinden edit: oke ik heb m gevonden maar ik kan ook nergens de missies starten van wang cars Bewerkt: 17 juli 2005 door dnabbor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Seata Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 om die garage te kopen moet je eerst heel de rijschool af maken en dan kan je em komen succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dnabbor Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) om die garage te kopen moet je eerst heel de rijschool af maken en dan kan je em komen succes ik heb alle rijscholen gehaald en alle misies die er waren (een groene $), maar hij is nog niet te koop. EDIT: LAAT MAAR het is gelukt ik moest wachten op ee telefoontje van jethro in sf Bewerkt: 19 juli 2005 door dnabbor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Dat Groene dollartekentje op je radar is volgens de missie van Caligula's als ik me goed kan herinneren..... Ik kon Wang Cars kopen, nadat ik alle Missies van Cesar had gedaan in San Fierro.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 ja, als je de Driving school uithebt (alles op brons is voldoende) dan kan je da kopen en komen er nog vier missies van Cesar vrij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.