UberBug Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 De laatste +/- 4 dagen wordt ik met regelmaat uit de online sessies gegooid met de mededeling dat ik niet bij de PSN aangemeld zou zijn. Soms is de mededeling terecht en is mijn PS inderdaad niet meer bij het PSN aangemeld en andere keren is dit niet aan de orde. Mijn instellingen zijn nog precies hetzelfde voor dat deze problemen begonnen en ik probleemloos uren achter elkaar online kon spelen. Ervaart iemand anders hier ook problemen mee, ligt dit aan mijn PS3 of komt dit door problemen bij/met de Rockstar servers? Reageren
Joriz Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Heb je problemen met je internet waardoor je verbinding mogelijk even wegvalt? Zo ver ik heb vernomen waren er vrijdag/zaterdag wel enkele problemen met het PSN netwerk vanwege het uitkomen van de Playstation 4. Reageren
UberBug Geplaatst: 18 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Op mijn laptop en tablet heb ik geen problemen met het internet (glasvezel) Wellicht en hopelijk dat het dan inderdaad met het PSN te maken heeft. Anders wordt het weer zo'n gezoek als je niet weet waar het aanligt. Zijn die problemen bij Playstation inmiddels verholpen? Vandaag nog geen kans gehad om online te gaan maar gisteren heb ik het ook nog 2 x gehad. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 gister middag kon ik 1 uur lang niet inloggen ... Reageren
dionkoffie Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 ik had het gister ook Reageren
Anthoox Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Een vriend van mij heeft dat ook maar dan op de Xbox! (Gisteren 17-11-2013 ) Dus kan wellicht een Rockstar server probleem zijn? Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 xbox had gister avond rond half 11 s'avonds had ik gehoord Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.