Jump to content

Gezocht: 1080p tv/monitor met lage response tijd en input lag. (Ms)


frankyyguy

Recommended Posts

Dag Leden,

Nu de Ps4 bijna opkomst is ben ik opzoek naar een goeie kwaliteit TV of monitor met een zo laag mogelijke response tijd en input lag.

Verassend genoeg heb ik veel moeite een te vinden die aan mijn eisen voldoen.

De monitor of televisie wil ik minstens

- 81 centimeter/32 inch

- 1080p

- 60 hertz

hebben en wil het liefst een response tijd van 5 MS of lager met een zo goed/laag mogelijke input lag.

Ik heb een paar monitoren en televisies gevonden die voor een groot deel aan deze specificaties voldoen, maar hebben minder heldere kleuren en waren wat minder scherp.

Kent iemand een goeie TV of monitor die aan die met deze specificaties overeenkomen?

Mvg, Frank

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het probleem met 1080p op zulke grote monitoren/tv's. De pixeldiepte is dan heel slecht en kun je de pixels goed zien.

Voor een 1080p is een 27 inch heel prima. En als kleuren echt heel belangrijk voor je zijn, kan je voor een IPS monitor gaan en die hebben een minimale 5ms.

Lager gaan ze helaas niet. Waar leg je je PS4 en monitor/tv neer? Op je bureau?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,Je hebt geen prijsvereiste opgegeven, wat het erg lastig maakt om je een goede suggestie te geven. Het goedkoopste beeldscherm van minstens 32 inch met 5ms en natuurlijk 1080p op 60Hz is de Philips BDL3245E Zwart:

Philips-273P3LPHEB.gif

De contrastverhouding is oké en de helderheid is ook goed. De monitor kost ¤606,- exclusief verzendkosten (¤611,95 inclusief verzendkosten)

Mocht je interesse in deze monitor hebben, klik dan hier.

Mocht je een andere prijs in gedachten hebben. Zeg het dan even en dan kunnen we verder zoeken!

Edit: Als ik naar televisies kijk dan kan je al voor €349,95 (inclusief verzendkosten) klaar zijn met de LG 32LV3400.

Plaatje:

1317041414.jpeg

Dit is ook een 32 inch monitor met een Full HD scherm en met een reactietijd van zelfs 3 ms! Helaas is de refreshrate van deze televisie geen 60Hz maar 50Hz. :(

Mocht je toch interesse hebben, klik dan hier.

Bewerkt: door ZaroX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...