Dipsie8 Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Hallo, Gisteren toen ik zat te spelen kreeg ik een random SMS'je van Ron Ik kreeg hem helemaal random (ik liep de Ammu Nation uit) Weet iemand wrm ik dit heb gekregen? Mvg, Dipsie8 Reageren
dionkoffie Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 er zat ook een grote bug op mijn scherm, het was jou Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 18 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2013 (bewerkt) Dion, wat is jouw reden voor die onnozele, onnodige, overbodige (3 O's en 3 E's ) reactie? Oh. Wacht... Naja, nog steeds onnozel, onnodig en overbodig. Bewerkt: 18 november 2013 door Dipsie8 Reageren
Anthoox Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Ik had het even Gegoogeld, helaas geen resultaat... Weet inmiddels wel hoe ik een oorkruiper uit me laptop krijg.... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Misschien een ludieke grap omdat Hillbilly's (ik zie ron als een hillbilly) niet weet wat bugs zijn in OS systemen. Rockstar Humor i assume. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Vreemd sms'je, nooit eerder gezien of iemand over gehoord. Het kan inderdaad een grap van rockstar zijn, of heb je een speciale missie gedaan voor/met ron? Reageren
PsykoUniqz Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Ik kreeg laatst ook verschillende smsjes van ron en lester achter elkaar, ook allebij met thanks enzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.