dionkoffie Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 (bewerkt) hooi, ik was een beetje aan het kloten met de auto van micheal. tot hij opeens niet meer spawnde. nadat ik alles erop had gezet spawnde hij nog wel maar de volgende dag niet meer. hij spawnt ook niet bij missies. ook niet als je naar micheal switcht dat je bij die cutscene ook je auto weer heb. hij is gwn totaal verdwenen. iemand oplossingtje Bewerkt: 18 november 2013 door dionkoffie Reageren
thebig Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Is hij niet gewoon in beslag genomen? Dan moet dat aangeduid staan met een autootje op de map. Anders ga je gewoon een andere auto moeten nemen. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Volgens kan de auto van Michael, de Obey Tailgater als ik het goed heb, niet in beslag genomen worden. Deze auto moet altijd beschikbaar zijn eigenlijk. Probeer eens een paar keer te switchen tussen de characters want als je naar bijvoorbeeld Franklin switcht staat de groene motor altijd in de buurt. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Is hij niet gewoon in beslag genomen? Dan moet dat aangeduid staan met een autootje op de map. Anders ga je gewoon een andere auto moeten nemen. Wat jij zegt overkomt mij altijd in de multiplayer. Volgens mij gebeurd dit niet in de single-player naar mijn weten. Reageren
VFreak Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 In single player worden ook auto's in beslag genomen. Ze worden dan naar het politieburaue gebracht aan de andere kant van de brug waar lester's textiel fabriek is. Reageren
JPH1309GTAV Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Staat hij niet aan de straat? Heb ik ook wel eens gehad. Het is inderdaad waar dat er in offline auto's in beslag worden genomen, maar de persoonlijke auto kan niet in beslag worden genomen! Reageren
dionkoffie Geplaatst: 19 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2013 hij is niet in beslag genomen en hij staat ook nergens op de straat waar hij hoort te staan. vreemd..... Reageren
realhustler Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Geplaatst: 20 november 2013 Heeft zijn zoon het hem niet mee? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Geplaatst: 20 november 2013 (bewerkt) Hoever ben je in de verhaallijn? Want er is een missie waar Jimmy Micheal iets geeft waardoor hij van de kaart is (?) en gaat er vervolgens met z'n auto en wat geld vandoor Bewerkt: 20 november 2013 door tommie59 Reageren
dionkoffie Geplaatst: 21 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2013 heb uitgespeeld Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Heb je die DLC gedownload? Misschien heb je gewoon even een bug/glitch dat met een update later weer gefixt wordt. Reageren
SGVO Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Ey weet iemand waarom bij mij de DLC niet werkt? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Wat werkt er volgens jou niet dan? De nieuwe wapens moet je gewoon aanschaffen in de Ammu Nation en de kleren en auto's in de store en op internet. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Wat werkt er volgens jou niet dan? De nieuwe wapens moet je gewoon aanschaffen in de Ammu Nation en de kleren en auto's in de store en op internet. Ik kreeg ze gewoon automatisch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.