Jump to content

micheal heeft geen auto meer

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hooi,

ik was een beetje aan het kloten met de auto van micheal. tot hij opeens niet meer spawnde. nadat ik alles erop had gezet spawnde hij nog wel maar de volgende dag niet meer. hij spawnt ook niet bij missies. ook niet als je naar micheal switcht dat je bij die cutscene ook je auto weer heb. hij is gwn totaal verdwenen. iemand oplossingtje

Bewerkt: door dionkoffie
Geplaatst:

Is hij niet gewoon in beslag genomen? Dan moet dat aangeduid staan met een autootje op de map.

Anders ga je gewoon een andere auto moeten nemen.

Geplaatst:

Volgens kan de auto van Michael, de Obey Tailgater als ik het goed heb, niet in beslag genomen worden. Deze auto moet altijd beschikbaar zijn eigenlijk. Probeer eens een paar keer te switchen tussen de characters want als je naar bijvoorbeeld Franklin switcht staat de groene motor altijd in de buurt.

Geplaatst:

Is hij niet gewoon in beslag genomen? Dan moet dat aangeduid staan met een autootje op de map.

Anders ga je gewoon een andere auto moeten nemen.

Wat jij zegt overkomt mij altijd in de multiplayer. Volgens mij gebeurd dit niet in de single-player naar mijn weten.

Geplaatst:

In single player worden ook auto's in beslag genomen. Ze worden dan naar het politieburaue gebracht aan de andere kant van de brug waar lester's textiel fabriek is.

Geplaatst:

Staat hij niet aan de straat? Heb ik ook wel eens gehad. Het is inderdaad waar dat er in offline auto's in beslag worden genomen, maar de persoonlijke auto kan niet in beslag worden genomen!

Geplaatst:

hij is niet in beslag genomen en hij staat ook nergens op de straat waar hij hoort te staan. vreemd.....

Geplaatst: (bewerkt)

Hoever ben je in de verhaallijn?

Want er is een missie waar

Jimmy Micheal iets geeft waardoor hij van de kaart is (?) en gaat er vervolgens met z'n auto en wat geld vandoor

Bewerkt: door tommie59
Geplaatst:

Heb je die DLC gedownload? Misschien heb je gewoon even een bug/glitch dat met een update later weer gefixt wordt.

Geplaatst:

Wat werkt er volgens jou niet dan? De nieuwe wapens moet je gewoon aanschaffen in de Ammu Nation en de kleren en auto's in de store en op internet.

Geplaatst:

Wat werkt er volgens jou niet dan? De nieuwe wapens moet je gewoon aanschaffen in de Ammu Nation en de kleren en auto's in de store en op internet.

Ik kreeg ze gewoon automatisch.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...