Anthoox Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Hey mensen, zoals jullie aan de titel kunnen lezen laad mij map tijdens het spelen slecht/niet. Console: Xbox 360 Probleem: Het probleem is als volgt, tijdens het Online spelen laad mijn map af en toe niet. Dit houd in dat de omgeving niet geladen is en dat ik dan lag. Dit gebeurd nauwelijks als ik op ene "normaal" tempo door San Andreas rijd, en gebeurd zelden in de zogenaamde "dessert". Dit gebeurd dus erg vaak als ik met een snelle auto door de stad rijd. Dit is erg vervelend aangezien ik tijdens races door de stad altijd die probleem heb wat ervoor zorgt dat of ik de helft van de map een paar seconden niet zie, of dat ik lag waardoor ik vast loop en ingehaald word ( de lag duurt max 3 seconden, maar dan sta je stil in de game ) Ik heb het probleem al in het Nederlands en Engels gegoogled en het forum al afgezocht met helaas nog geen resultaat. Extra info: - Op de Xbox moet je een game disc downloaden, mijn HDD zat vol dus heb ik het op een externe HDD gedownload die aan me Xbox aangesloten zit via een USB kabel. - De Disc is gloednieuw en kras vrij - De Xbox dateert uit 2009/2010 - Het probleem doe zich alleen voor op GTA V Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Ik heb verder geen idee wat het zou kunnen zijn, maar ligt het niet aan je internetverbinding aangezien je veel lagt? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Probeer dan eens ruimte vrij te maken/over te zetten naar je externe hdd en installeer GTA V op je console HDD, en probeer dan nog eens. Het lijkt me de meest logische verklaring omdat het via een usb'tje allemaal geladen moet worden. Het is USB 2.0 en de leessnelheid van 2.0 is (uit mn hoofd, kan ernaast zitten) ongeveer 5 mb/secondes. Reageren
Anthoox Geplaatst: 18 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Probeer dan eens ruimte vrij te maken/over te zetten naar je externe hdd en installeer GTA V op je console HDD, en probeer dan nog eens. Het lijkt me de meest logische verklaring omdat het via een usb'tje allemaal geladen moet worden. Het is USB 2.0 en de leessnelheid van 2.0 is (uit mn hoofd, kan ernaast zitten) ongeveer 5 mb/secondes. Het liefst zet ik hem ook op mijn consolde HDD, maar die heeft niet de benodige ruimte. Verder verdoet mijn USB-HDD wel gewoon aan alle eisen, maar heb nu weer zoiets raar, de sound effects van mij AK zijn weg... Ik heb verder geen idee wat het zou kunnen zijn, maar ligt het niet aan je internetverbinding aangezien je veel lagt? Nope, nooit last van internet issues. Mijn firewall staat op open. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Je zegt in de OP dat je console hdd vol staat en in je post van jozuist dat je niet de benodigde ruimte hebt. Bedoel je dan dat je hardeschijf te klein is om het spel op te installeren? Of dat je een 20GB+ hdd hebt die gewoon vol staat? Mocht het het eerste probleem zijn, zou je misschien eens kunnen proberen op een andere hardeschijf, misschien heeft iemand er eentje die je even kan lenen ofzo? Verder heb ik geen verstand van dit soort zaken, misschien iemand anders wel ?? Mocht het het tweede zijn raad ik je sterk aan om gewoon wat ruimte te creeëren en dan V op die drive te installen Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 (bewerkt) Bij mij staat m'n GTA V ook geïnstalleerd op een USB drive, en soms blijf ik toch ook een fractie van een seconde hangen... Misschien kan het dus wel daar aan liggen. Inderdaad zeer lastig tijdens races. Maar mijn map wordt wel steeds mooi geladen. Mijn Xbox 360 is overigens van de eerste generatie en dus stokoud. Bewerkt: 19 november 2013 door Krikke1992 Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Dit gebeurt ook wel eens op mijn PS3s (kheb er 2).... Zeer irritant, en ik heb het spel van mn CD.. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Als dit gebeurd tijdens het online spelen is jullie verbinding waarschijnlijk niet in orde. Wanneer het je meerdere keren overkomt kan je wel stellen dat het aan je eigen verbinding ligt. Als het je een keer overkomt en daarna nooit meer dan kan het hebben gelegen aan de verbinding van enkele mensen binnen de game waarin je speelde. Mocht je gebruik maken van Wi-fi en ver van je access-point afzitten dan zou ik of je PlayStation 3 / Xbox360 dichterbij zetten of hem aan de kabel aansluiten. Wanneer hij aan de kabel zit is er meestal de minste kans op verbindingsproblemen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 (bewerkt) --- Zover ik weet wordt de map van de hdd/dvd geladen en niet via het internet. En sowieso als het hier wel aan lag, heeft ie een bekabelde verbinding. Aangezien de 1st gen xboxen (thick version) geen ingebouwde wifi adapter heeft. Of hij moet een losse adapter hebben. Bewerkt: 19 november 2013 door .Whoopdidoo. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Dat is niet helemaal waar. Ik zag ooit een mededeling van Rockstar Games voorbij komen tijdens het laden van Online die daar overging. Er stond in dat je last had van verbindings problemen wanneer de map tijdens online niet goed laad. Overigens weet ik niet precies hoe het nou zit met wi-fi op de Xbox qua mogelijkheden maar ik gaf mogelijke suggesties. Reageren
Anthoox Geplaatst: 19 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Ik heb geen last van verbindings problemen. Heb altijd een open netwerk gehad en disconnect nooit/nauwelijks. Overigens kom dit probleem ook soms voor in het offline spelen. Ik ben nu GTA opnieuw aan het installeren op mijn originele (interne) HDD, ik zal een up-datje plaatsen als dit de oplossing voor dit probleem is! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Dat is niet helemaal waar. Ik zag ooit een mededeling van Rockstar Games voorbij komen tijdens het laden van Online die daar overging. Er stond in dat je last had van verbindings problemen wanneer de map tijdens online niet goed laad. Overigens weet ik niet precies hoe het nou zit met wi-fi op de Xbox qua mogelijkheden maar ik gaf mogelijke suggesties. Volgens mij doelde jij op deze mededeling/guide van Rockstar. "Streaming Issues? If you see some items which look odd while driving around Los Santos, such as cars or objects moving around strangely, then either you've been at Granny's sherry again or you are in a session with someone with a poor connection speed or having some network problems. If it persists you can change session or avoid inviting the offender on your Jobs, or lay off the fortified wines." Heb de hele guide even doorgelezen en ik kan niks vinden over dit onderwerp. Dit was het enige wat er enigsinds mee te maken had. Ik kan me hoe dan ook niet voorstellen dat gedeeltes van de map via internet geladen moeten worden. Ik heb geen last van verbindings problemen. Heb altijd een open netwerk gehad en disconnect nooit/nauwelijks. Overigens kom dit probleem ook soms voor in het offline spelen. Ik ben nu GTA opnieuw aan het installeren op mijn originele (interne) HDD, ik zal een up-datje plaatsen als dit de oplossing voor dit probleem is! Volledige oplossing gaat dit niet zijn, want ik heb mijn copy ook geinstalleerd op m'n interne HDD en heb soms ook dat er opeens een lantaarnpaal voor mijn neus spawned. Maar hopelijk is het voor jou wel een stuk minder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.