Richard1887 Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Beste mensen van dit forum, Ik lees graag alle posten en nu ben ik van plan om ook maar is iets te posten. Tijdje geleden ontdekte ik iets vreemd zoals je kan zien op dit plaatje. Je ziet hier een kruis die zit niet op de muur maar hangt aan de boom. Als je achter dit kruis staat en je kijkt de andere kant op verdwijnt hij weer. Erg geheimzinnig allemaal. te vinden hier. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=V&title=&set=614,1063 Reageren
Richard1887 Geplaatst: 19 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Ik zie niks? Dat gele wat je op het plaatje ziet bedoel ik. Reageren
Rutger. Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Ik kan helaas geen GTA V spelen (PC) dus ik kan het zelf niet uittesten. Zou je niet deze muur kunnen slopen? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 (bewerkt) Ehm... ziet er raar uit. Ik geloof dat ik nog paar van die kruizen zijn, nooit opgelet. Bewerkt: 19 november 2013 door xCrazyShotgunn Reageren
Ricodinho Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Ik heb ook even gekeken. Wel apart idd. Zou niet weten wat t is. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Is niks. Is al onderzocht op Gtaforums.com. Is niks. Geen gekke dingen. Hoppa weg ermee. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Is niks. Is al onderzocht op Gtaforums.com. Is niks. Geen gekke dingen. Hoppa weg ermee. Niets is niks. Het zit er niet zomaar... Sowieso leuk om het erover te hebben wat het zou kunnen zijn. Waarom zit het er? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Maar het is al busted via het GameFile Hunt topic op gtaforums. Hier duiken ze in de codes en documenten van Gta enzo.. Hackerdingen. Hoer zijn ze er ook achter gekomen dat er niets achter die deur @ Chilliad zit etc, dat er geen mogelijk is om iets met de ufo's te doen etc. Dit kruis was ook even aan de orde, maar het was gewoon een glitch ofzo. Zit in ieder geval niets achter. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Wellicht een bug, wellicht iets wat over is gebleven van het debuggen... Maar zeker wel leuk om op te merken voor mensen die niet alles op .com lezen. En hackers? Ik prefereer de term modders. Niet alle modders zijn hackers. Ik zou nooit geld hacken in een online game of iets dergelijks, maar ben al heel veel bezig geweest met de sources van GTA V Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Jaa ben niet zo thuis in de computerbusiness. Voor mij is iemand die met paint al overweg kan een modder of hacker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.