Jump to content

Mysterieuze kruis


Richard1887

Recommended Posts

Beste mensen van dit forum,

Ik lees graag alle posten en nu ben ik van plan om ook maar is iets te posten.

Tijdje geleden ontdekte ik iets vreemd zoals je kan zien op dit plaatje. Je ziet hier een kruis die zit niet op de muur maar hangt aan de boom. Als je achter dit kruis staat en je kijkt de andere kant op verdwijnt hij weer. Erg geheimzinnig allemaal.

0_0.jpg

te vinden hier.

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=V&title=&set=614,1063

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Maar het is al busted via het GameFile Hunt topic op gtaforums. Hier duiken ze in de codes en documenten van Gta enzo.. Hackerdingen. Hoer zijn ze er ook achter gekomen dat er niets achter die deur @ Chilliad zit etc, dat er geen mogelijk is om iets met de ufo's te doen etc. Dit kruis was ook even aan de orde, maar het was gewoon een glitch ofzo. Zit in ieder geval niets achter.

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht een bug, wellicht iets wat over is gebleven van het debuggen... Maar zeker wel leuk om op te merken voor mensen die niet alles op .com lezen.

En hackers? Ik prefereer de term modders. Niet alle modders zijn hackers. Ik zou nooit geld hacken in een online game of iets dergelijks, maar ben al heel veel bezig geweest met de sources van GTA V ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...