Sgtamaster Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Beste, spelers Lijkt me heel leuk om een crew te maken met de diegene die het leuk vinden. Laat je Psn naam achter als je bij de crew wilt. En hoe jij denkt hoe de crew moet heten. Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Front Tegen Duitsers lijkt me wel wat, gezien dat we die moffen ook weer tegenkomen op het WK hoogstwaarschijnlijk. Kunnen we vast oefenen! Reageren
Sgtamaster Geplaatst: 19 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Front Tegen Duitsers lijkt me wel wat, gezien dat we die moffen ook weer tegenkomen op het WK hoogstwaarschijnlijk. Kunnen we vast oefenen! Haha dat was een goede. Maar ga even verder kijken voor een gepasten naam. Als je wilt mag je in de crew als anti Duitser ofzo Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Geplaatst: 20 november 2013 Je voldoet nog niet aan de eisen om een crew op het forum te beginnen, hiervoor moet je minimaal 10 posts hebben en één week op het forum zitten. >>> Door Big Boss: Voorwaarden voldaan, dus topic weer open. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.