Jump to content

Gta online glitches


Sgtamaster

Recommended Posts

Voor nu zijn misschien de meest bekende glitches wel even verdwenen maar het zal me niks verbazen als ze weer wat nieuws vinden om er gewoon weer vrolijk mee verder te gaan.

Precies dacht ik ook wel mensen die er 247 achter zitten die bedenken wel iets om het makkelijker te maken.

Glitching/cheating (ik zie het als cheaten) is voor n00bs

Voor Noobs nou ik wil jou nog wel 2m zien willen maken in 30min

Link to comment
Delen op andere websites

Een game, vooral zo groot als GTA, zal nooit Glitch vrij zijn.

Verwacht binnen nu en 2 weken weer een nieuwe money exploit.

Ik vraag me alleen af wat er zo leuk aan is om een game te exploiten, straks hebben Heists ook niks meer van toegevoegde waarde op die mensen met Miljoenen op hun ban dmv. een exploit.

Glitching/cheating (ik zie het als cheaten) is voor n00bs

Voor Noobs nou ik wil jou nog wel 2m zien willen maken in 30min

Maakt dat je een skilled speler? Als je doormiddel van een exploit $2.000.000 op je bank hebt staan?

Ik vind het juist netjes al je die Adder en die dure appartement hebt doormiddel van kei hard buffelen, mja, iedereen zijn eigen mening. :)

Bewerkt: door Anthoox
Link to comment
Delen op andere websites

Een game, vooral zo groot als GTA, zal nooit Glitch vrij zijn.

Verwacht binnen nu en 2 weken weer een nieuwe money exploit.

Ik vraag me alleen af wat er zo leuk aan is om een game te exploiten, straks hebben Heists ook niks meer van toegevoegde waarde op die mensen met Miljoenen op hun ban dmv. een exploit.

Nou denk het juist wel. Tis natuurlijk altijd leuk om een bank voor de nep te overvallen ;)

Dus denk wel dat het gedaan wordt

Link to comment
Delen op andere websites

Glitching/cheating (ik zie het als cheaten) is voor n00bs

Voor Noobs nou ik wil jou nog wel 2m zien willen maken in 30min

Dus wat je nou wil zeggen is dat je een pro bent als je twee miljoen maakt in dertig minuten op een illigale manier? In mijn ogen ben je dan vrij triest maar dat kan aan mij liggen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Glitching/cheating (ik zie het als cheaten) is voor n00bs

Nee. Ik snap dat hacks idd gepatcht moet worden, maar de glitches waarbij je de politie autos in garage kon zetten vond ik toch wel leuk, heb hiermee met mijn vrienden veel lol gemaakt door te Roleplayen.

Link to comment
Delen op andere websites

Glitching/cheating (ik zie het als cheaten) is voor n00bs

Voor Noobs nou ik wil jou nog wel 2m zien willen maken in 30min

Dus wat je nou wil zeggen is dat je een pro bent als je twee miljoen maakt in dertig minuten op een illigale manier? In mijn ogen ben je dan vrij triest maar dat kan aan mij liggen hoor.

Het zal wel aan jou liggen

Glitching/cheating (ik zie het als cheaten) is voor n00bs

Nee. Ik snap dat hacks idd gepatcht moet worden, maar de glitches waarbij je de politie autos in garage kon zetten vond ik toch wel leuk, heb hiermee met mijn vrienden veel lol gemaakt door te Roleplayen.

Ja idd dat vond ik juist het leukst niet zo zeer het geld maken maar de auto's enzo

>>> Door Big Boss: Niet steeds dubbelposten alsjeblieft. Je kan meerdere berichten citeren en overal tegelijk op reageren in eén bericht. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Sgtamaster je kunt ook de Bewerk knop gebruiken om je berichten te wijzigen in plaats van keer op keer te dubbelposten ;)

Verder wat Kenny-Petrovic zegt. Alles wat in mijn garage staat is alles 100% legit en zelf gegrind (sparen) en het geeft een gevoel van voldoening dat je alles zelf hebt betaald. En dan komt meneer sgtagamer langs en die glitcht 2 miljoen bij elkaar en heeft het hetgene waar GTA:Online om draait, geld, totaal verneukt. Het is maar wat je leuk vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Dr zijn ook mensen die gtageld kopen, dan vind ik de glitchers slimmer...

En ik snap t als men bv. een supercar weg wilt doen voor een mindere auto, dat ze even geld willen halen om die auto in ieder geval geupgrade te krijgen. Je zou gekochte auto's altijd moeten kunnen verkopen...

Link to comment
Delen op andere websites

Alle glitchen zijn nu officieel weg volgens mijn.

Tis aan de ene kant wel jammer maar anderen kant vind ik het ook niet zo erg want anders was ik toch nooit gestopt met glitschen.

glitches zullen er altijd zijn en blijven, ieder spel opnieuw.

ik verbaas me alleen om die mensen die ze vinden..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...