Jump to content

auto kwijt maar hij staat wel op SC

Redwhite

Recommended Posts

hoi iedereen,

Zaterdag heb ik mijn weeny issi het water in gereden, ondanks dat hij verzekerd was (ik had hem gekocht) kon ik hem niet terug krijgen via de verzekering. Nu (3 dagen later) is naast update 1.06 ook de socialclub site aangepast. Zo kun je onder andere je eigen auto's met upgrades zien. Vreemd genoeg staat mijn issi hier wel bij. Overigens is dit zeer up-to-date want mijn nieuwe bifta staat er ook op.

Mijn vraag is dan ook wat er met mijn issi gebeurd is en of (en dan hoe) ik hem terug kan krijgen.

(ik gebruik de issi om te kloten met vrienden en ik had er aardig wat customizations op zitten, niet dat ik zo gierig/lui ben om er een voor 18k te kopen of te jatten)

Delen op andere websites

ik heb dit ook gehad, toen iemand mijn auto opblies meteen toen ik uit de garage kwam, toen was hij ook nergens te vinden. auto van 200k + 100k aan customizations..

ik heb toen gta afgesloten zonder op te slaan, en daarna had ik mijn auto weer terug.

maar ik vermoed dat dit bij jou niet meer kan?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...