MostWantedKid Geplaatst: 21 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Net eventjes met Teka vier races gedaan, elkaars appartement bekeken, beetje rondgereden en blijkbaar kun je samen douchen.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Hoezo probeerde je het ook, man? Wel godnondeju 2 keer verloren omdat ik met m'n blije bakkes dat parcour niet kende Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 21 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Neemt 'ie de verkeerde afslag. "Doei Jordan!" Reageren
Hmmpff Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Ik ben nu aan het kijken of ik een leuke stripper kan regelen, zodat ik haar ook in mijn appartement kan inviten Reageren
UberBug Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Als ik jou was zal ik haar dan niet laten ophalen/brengen door je mechanic... wordt ze vast ergens anders afgeleverd..of hij houd haar zelf :) Reageren
Hmmpff Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Haha, mijn mechanic is een net mannetje, maar hij blijft een man natuurlijk @ontopic, paar races gedaan @ wat rond gereden. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 (bewerkt) Niet veel gedaan, maar wel Veel te Veel gekloot. Bewerkt: 23 november 2013 door xCrazyShotgunn Reageren
Hmmpff Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Ik had vandaag (gister alweer eigenlijk), die nieuwe races etc. gedaan van die dlc, zijn wel leuk. vooral die race waar je 4-5 minuten over doet, gebeurd veel in. Reageren
Michael Geplaatst: 26 maart 2016 Rapport Geplaatst: 26 maart 2016 Ik heb een nieuwe personage aangemaakt waar mee ik natuurlijk weer enkele missies mee moest doen om wat geld te verdienen. Ik heb een beetje proberen rond te rijden volgens de verkeersregels en nadat ik op een fatsoenlijke level kwam, kreeg ik toegang om vlieglessen te nemen in GTA Online en heb ik dat maar gedaan. Uiteindelijk bijna bij alle opdrachten goud gehaald. Ik kreeg ongeveer tweehonderd duizend dollars op mijn virtuele bankaccount toegeschreven. En daarna heb ik wat wapens gekocht. Reageren
PrioX Geplaatst: 9 september 2017 Rapport Geplaatst: 9 september 2017 Zojuist even wat goederen verkocht uit de Smuggler's Run hanger. Bijna 150.000 verdiend. Kwam wel wat problemen onderweg tegen... Een Hydra jet. Gelukkig had het vliegtuigje waar ik in zat flares en vloog de Hydra daarna een gebouw binnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.