Jump to content

TIP: Een F16/Straaljager stelen zonder politie/sterren! (filmpje)

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey jongens,

Ik ben wellicht achter de makkelijkste manier gekomen om een F16 te stellen in Online !

Het is heel erg simpel en ik leg het allemaal hopelijk duidelijk en rustig uit in dit filmpje!

Ik hoop dat ik jullie hiermee een leuke tip/hulp kan geven :)

( Mochten jullie, mods, liever niet willen dat ik hier een topic over maak, sluit hem dan gerust, ik doe dit met als doeleinde men te helpen om het spel leuker te maken, hoop dat jullie er zelf ook wat aan gehad hebben! =] )

Geplaatst:

Deze methode is al redelijk lang bekend:-)

Werkt idd erg goed.

Maar niks iligaals aan dus de mods zullen het niet erg vinden.

Goed om te delen zulke dingen

Ik gebruik meestal een heli en land dan naast een jet, werkt ook prima

Geplaatst:

Of ik word dan uit de lucht geknalt als ik binnen kom vliegen of als ik weg probeer te vliegen.

Als dat niet het geval is staat er wel een tank op me te wachten. :(

Nee maar inderdaad! Sharing is caring :)

Geplaatst:

Als je het met de heli doet, kome nde sterren pas als je uitstapt.

Ik pak dan meestal de jet die naast de landingsbaan staat.

Als je dan op stijg hoor je z'n lock piepje en dan kort er achteraan dat er een rockert achter je aan zit, dan moet je gewoon een loeping maken en dan ben je die rockert kwijt, lester bellen en klaar.

Geplaatst:

Of ik word dan uit de lucht geknalt als ik binnen kom vliegen of als ik weg probeer te vliegen.

Als dat niet het geval is staat er wel een tank op me te wachten. :(

Nee maar inderdaad! Sharing is caring :)

met een heli moet je als het ware keihard die base binnen stormen :puh: dan moet het geen probleem zijn, dan spring je dat laatste stukje met je parachute, of land je je heli in die hangar.

Geplaatst:

Ik heb deze ook een aantal keer gebruikt maar dan met de heli versie (staat in het Engels ergens op youTube)

Toen heb ik eindelijk een jet kunnen gebruiken :)

Trouwens met die auto versie heb ik wel eens dat we te ver uit elkaar gaan terwijl we nog heel dicht bij elkaar zitten, daarom gebruik ik liever de heli versie:

Geplaatst:

leuk gedaan en leuk als je snel een jet wil hebben maar het neemt wel een stuk van de spanning weg :)

zoveel kun je niet met een jet. het is wel leuk om even rond te vliegen, zeker met 5 sterren, maar dan houdt het op.

@anthoox

prima video! :)

Geplaatst:

Ik heb ook nog een tip:

Wanneer je een jet steelt en dus 4 sterren politie heb. Stijg direct op terwijl je continu naar achter kijkt door op de PS3 R3 ingedrukt te houden. Blijf naar achter kijken middels R3 totdat je een redelijke afstand hebt gemaakt van Fort Zancudo. Op deze manier zullen de jets achter je niet spawnen die je normaal uit de lucht proberen te schieten. Probeer het maar.

Geplaatst:

leuk gedaan en leuk als je snel een jet wil hebben maar het neemt wel een stuk van de spanning weg :)

zoveel kun je niet met een jet. het is wel leuk om even rond te vliegen, zeker met 5 sterren, maar dan houdt het op.

@anthoox

prima video! :)

Thanks! Ja een Jet word snel saai! Maar je MOET gewoon een keer in een Jet online gevlogen hebben!:)

Het is inderdaad iets minder spannend, maar wel zeer effectief als je inderdaad snel een Jet wilt :)

Ik heb ook nog een tip:

Wanneer je een jet steelt en dus 4 sterren politie heb. Stijg direct op terwijl je continu naar achter kijkt door op de PS3 R3 ingedrukt te houden. Blijf naar achter kijken middels R3 totdat je een redelijke afstand hebt gemaakt van Fort Zancudo. Op deze manier zullen de jets achter je niet spawnen die je normaal uit de lucht proberen te schieten. Probeer het maar.

Klinkt handig! Zal dat zeker een keer proberen! :)

Thanks!

Geplaatst:

Bij Paul007's tip moet je ook echt VER van Zancudo vandaan zijn, anders spawnt 'ie alsnog.

Inderdaad maar ik heb het ook eens meegemaakt dat ik niet achtervolgt werd toen ik maar 30 meter vanaf Fort Zancudo was. Het is een beetje buggy gok ik maar kijk inderdaad het liefst zo lang naar achter.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...