Jump to content

Onverwacht miljoenen online gekregen


Mgk19xx

Recommended Posts

Hallo,

Gisteravond was ik met een vriend online aan het gamen. We waren de race criminal records aan het doen. Nadat we hadden geraced kwamen we in het menu en drukte op replay. Ik was de host en net nadat ik wilde racen werd ik afgemeld met psn. Ik kwam in story mode en ik zag rechts boven dat ik weer aangemeld was dus ik ging weer online. We deden het zelfde als daarnet uitgelegd en wederom het zelfde probleem. Weer afgemeld etc. Doordat ik de host was werd die vriend van mij uit de race gegooid en zijn laadscherm deed 2x net alsof hij inzoomde op de character zoals je ziet als je character word geladen. We waren verbaast en hadden zoiets we gaan ff freemode spelen en kijken of ik weer word afgemeld.. Vreemd genoeg niet dus. Dus ik maak wederom een race aan en pak weer criminal records. Nodig die vriend uit en gaan spelen. Wederom nadat we op replay drukken het zelfde probleem. Nu beld die vriend van mij op en zegt tegen me dat hij stortingen ziet op zijn rekening. Wonderbaarlijk genoeg krijgt hij ineens zonder pardon in 2 stortingen vlak na elkaar (denk aan sec.) in totaal 429.499.131 aan geld!!!!!!???? Ik daarin tegen kreeg niks. Nu weet ik dat hij weinig geld had en geen gebruik maakte van de glitches omdat hij eerlijk wilde spelen. Kan iemand uitleggen hoe dit kan of heeft iemand dit ook al eens gehad?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit gebeurt heel veel op de PS3.

Er zijn heel veel hackers die willekeurige spelers een fors bedrag doneer.

Kan je niks aan doen.

Er zijn zelfs forums waar je een psn neer kan zetten en dan krijg je een paar miljard op je rekening, door middel van een bounty of een overboeking op je bank.

Ik zou zeggen, laat hem er van genieten, hij heeft niks verkeerd gedaan en zal dus geen ban of iets dergelijk riskeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit gebeurt heel veel op de PS3.

Er zijn heel veel hackers die willekeurige spelers een fors bedrag doneer.

Kan je niks aan doen.

Er zijn zelfs forums waar je een psn neer kan zetten en dan krijg je een paar miljard op je rekening, door middel van een bounty of een overboeking op je bank.

Ik zou zeggen, laat hem er van genieten, hij heeft niks verkeerd gedaan en zal dus geen ban of iets dergelijk riskeren.

zo

Bedankt voor de reactie, ja hij Wist niet of hij ermee in de problemen kon komen maar dat Is dan gelukkig niet zo?kzal het hem zeggen

Link to comment
Delen op andere websites

Hij kan er niks aan doen toch?

Dus hij zal er niet mee in de problemen kunnen komen, enige wat ze van R* kunnen doen is zijn saldo op nul zetten, maar hij kan er beter flink gebruik van maken voor die tijd.

Ik heb in iedergeval nog nergens gelezen dat iemand een ban of iets voor gehad heb.

ALs het goed is staat er in zijn stats op social club een hoog bedrag bij Shared

Zoals hier (niet mijn account ofcouse) http://socialclub.rockstargames.com/member/gnad46/games/gtav/ps3/career/overview/gtaonline

Link to comment
Delen op andere websites

ik had dit ook. heel irri want dan is je hele online verpest omdat je niet eerlijk je geld heb grkegen.ik had het verwijderd doormiddal van 80 adders (zoveel miljoen had ik) te kope en steeds te vervangen. als je de laatste heb gekocht vervang je die voor een straat autotje.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had dit ook. heel irri want dan is je hele online verpest omdat je niet eerlijk je geld heb grkegen.ik had het verwijderd doormiddal van 80 adders (zoveel miljoen had ik) te kope en steeds te vervangen. als je de laatste heb gekocht vervang je die voor een straat autotje.

Serieus??

Dat zou ik nu nooit doen. een gegeven paard niet in de bek kijken he :)

Maar is idd ook een oplossing alleen verandert dat tenopzichten van R* de situatie niet.

Gewoon lekker houden dat geld en door gamen, het spel verandert er niet door, je kan nu alleen je auto's max tune..

Link to comment
Delen op andere websites

ik had dit ook. heel irri want dan is je hele online verpest omdat je niet eerlijk je geld heb grkegen.ik had het verwijderd doormiddal van 80 adders (zoveel miljoen had ik) te kope en steeds te vervangen. als je de laatste heb gekocht vervang je die voor een straat autotje.

Serieus??

Dat zou ik nu nooit doen. een gegeven paard niet in de bek kijken he :)

Maar is idd ook een oplossing alleen verandert dat tenopzichten van R* de situatie niet.

Gewoon lekker houden dat geld en door gamen, het spel verandert er niet door, je kan nu alleen je auto's max tune..

ik vind rijk zijn niet zo leuk. je hoeft geen missies ,races enz meer te doen en het voelt al hacken. je hebt niet eerlijk gespeeld voor het geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij kan er niks aan doen toch?

Dus hij zal er niet mee in de problemen kunnen komen, enige wat ze van R* kunnen doen is zijn saldo op nul zetten, maar hij kan er beter flink gebruik van maken voor die tijd.

Ik heb in iedergeval nog nergens gelezen dat iemand een ban of iets voor gehad heb.

ALs het goed is staat er in zijn stats op social club een hoog bedrag bij Shared

Zoals hier (niet mijn account ofcouse) http://socialclub.ro...rview/gtaonline

niemand krijgt een ban, daar hoef je niet bang voor te zijn. aangezien zoveel mensen die money glitch etc. gedaan hebben, heeft rockstar enkel zichzelf ermee. als ze spelers gaan bannen, stappen die over naar een ander spel, kopen geen dlc's meer en wordt het een heel stuk rustiger op gta.

maar als je 400 miljoen gekregen hebt, kun je alles kopen ook in de toekomst, dat moet je zelf ook niet willen. dat je 5 miljoen houdt & besteed zou ik begrijpen, maar hou het daarbij :)

Link to comment
Delen op andere websites

Idd beetje jammer van die lui, hij houd t vermoedelijk ,zouden denk ik de meEste doen..maar het idee dat iemand je zoals al word genoemd (hackt) Is bij mij niet zoon fijn idee. Ik vind dat ze daar toch echt beter op moeten letten aangezien er mensen zijn met bv hun credit card gekoppeld aan het account.. Wie weet wat die zelfde gast misschien kan...

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, een cash boost zoals die 500k vorige week is leuk, maar zoveel is inderdaad niks aan.

En Dion, doen wij tegenwoordig missies / races sowieso niet alleen nog voor de fun? Ik deed net een race en kreeg welgeteld 700 dollar voor de derde plek...

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, een cash boost zoals die 500k vorige week is leuk, maar zoveel is inderdaad niks aan.

En Dion, doen wij tegenwoordig missies / races sowieso niet alleen nog voor de fun? Ik deed net een race en kreeg welgeteld 700 dollar voor de derde plek...

als je niks verdient is het voor mij weinig fun, althans, na 1x die race gedaan te hebben, heb ik het wel gezien. enkel met vrienden kan het wel leuk zijn. deathmatches (indien je wint :puh:), of missies verdienen nu weer beter.. is ook leuker nu.

Idd beetje jammer van die lui, hij houd t vermoedelijk ,zouden denk ik de meEste doen..maar het idee dat iemand je zoals al word genoemd (hackt) Is bij mij niet zoon fijn idee. Ik vind dat ze daar toch echt beter op moeten letten aangezien er mensen zijn met bv hun credit card gekoppeld aan het account.. Wie weet wat die zelfde gast misschien kan...

zoveel hackers ben ik niet tegen gekomen, totaal 2-3, in dik anderhalve maand. dus ik vind dat ze het goed onder controle hebben. eerste gta. vorige gta was echt een drama daarin, overal hackers.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...