Jump to content

geen wanted sterren in beeld


DHN2013

Recommended Posts

Goedemiddag allemaal. Ik heb zojuist een account aangemaakt op dit forum omdat ik al een poos met een probleem zit omtrent gtav/gtaonline. Ik heb nergens op het internet kunnen vinden hoe dit op te lossen is..

Zoals de topictitel al aangeeft zie ik geen wantedsterren in beeld. Ik zou het geweldig vinden mocht iemand me hier mee kunnen helpen..

Vriendelijk bedankt! Grt Nick

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het even geche prutsernl en de resolutie staat goes.. ik mis naast de sterren ook die getallen die rechtsboven in beeld staan.. wil jullie iig bedanken voor het meedenken.. erg frustrerend ditte :puh:

Bedankt 3l1077. Mijn HUD staat al die tijd al aan. Dat van de safezone kan ik niet onder settings> display terug vinden

>>> Door Bassieboy35: Dubbele post samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Reuze bedankt!!! Ik heb in story mod en online mode een paar keer de hud instellingen veranderd en weer terug veranderd.. dacht dat het nig steeds niet werkte tot ik net yegen een politiepik aan liep en bam! Er verscheen een ster!

Super bedankt jongens!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...