Jump to content

Beach Bum Pack in single player

ajaxhunter

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik heb via southernsanandreassuperautos.com en docktease.com geprobeerd om de boten en auto's in single player te krijgen. Maar hier worden ze niet weergeven.

Weet iemand hoe ik ze dan in de single player krijg?

Delen op andere websites

Ga in je garage staan, druk op pijltje naar rechts. En daar kies je de auto.

(het kan ook zijn dat je op pijltjenaar links moet drukken)

Welke garage stond net met Franklin in de groove street garage en geen nieuwe auto te bekennen daarbinnen hoor!

Dunno. Staat 'ie op Docktease.com?

Zoniet, ga naar de docks en klik daar op pijltje naar links / rechts om je geshowde vehikel te veranderen.

Ook in de haven ligt niks en heb nog geen boten gekocht dus dat pijltje links of rechts werkt ook niet.

Bewerkt: door ajaxhunter
Delen op andere websites

Ook in de haven ligt niks en heb nog geen boten gekocht dus dat pijltje links of rechts werkt ook niet.

Als je geen boot gekocht hebt is het niet meer dan logisch dat er geen boot aangemeerd ligt :bonk: Zorg dat je een marina slip hebt om boten in op te slaan en ga vervolgens naar docktease.com en bestel je speeder.

Delen op andere websites

Extra wapens en autos krijg je automatisch bij beachbum pack. Boten weet ik niet maar heb wel een speedster staan zonder dat ik deze gekocht heb bij de 3 personages dus vermoed van wel. En weet iemand of je gestolen boten kan opslaan aan je slip of enkel aangekochte ???

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...