ajaxhunter Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 Beste mensen, Ik heb via southernsanandreassuperautos.com en docktease.com geprobeerd om de boten en auto's in single player te krijgen. Maar hier worden ze niet weergeven. Weet iemand hoe ik ze dan in de single player krijg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 (bewerkt) Ga in je garage staan, druk op pijltje naar rechts. En daar kies je de auto. (het kan ook zijn dat je op pijltjenaar links moet drukken) Bewerkt: 20 november 2013 door Dipsie8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajaxhunter Geplaatst: 20 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 En bij de boten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 Dunno. Staat 'ie op Docktease.com? Zoniet, ga naar de docks en klik daar op pijltje naar links / rechts om je geshowde vehikel te veranderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajaxhunter Geplaatst: 20 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 (bewerkt) Ga in je garage staan, druk op pijltje naar rechts. En daar kies je de auto. (het kan ook zijn dat je op pijltjenaar links moet drukken) Welke garage stond net met Franklin in de groove street garage en geen nieuwe auto te bekennen daarbinnen hoor! Dunno. Staat 'ie op Docktease.com? Zoniet, ga naar de docks en klik daar op pijltje naar links / rechts om je geshowde vehikel te veranderen. Ook in de haven ligt niks en heb nog geen boten gekocht dus dat pijltje links of rechts werkt ook niet. Bewerkt: 20 november 2013 door ajaxhunter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 Terwijl je IN de garage staat, druk je op pijltje naar links of rechts he? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 Ook in de haven ligt niks en heb nog geen boten gekocht dus dat pijltje links of rechts werkt ook niet. Als je geen boot gekocht hebt is het niet meer dan logisch dat er geen boot aangemeerd ligt Zorg dat je een marina slip hebt om boten in op te slaan en ga vervolgens naar docktease.com en bestel je speeder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
freestyla Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2013 Extra wapens en autos krijg je automatisch bij beachbum pack. Boten weet ik niet maar heb wel een speedster staan zonder dat ik deze gekocht heb bij de 3 personages dus vermoed van wel. En weet iemand of je gestolen boten kan opslaan aan je slip of enkel aangekochte ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.