Jump to content

help kom niet verder bij 3 muscul cars stelen


piet302

Recommended Posts

ik heb wel al de mail gekregen waar de autos staan met fotos er bij maar als ik er naar toe ga en ik stap in de auto dan zegt die niet dat ik naar de los santos customs moet rijden als ik er zelf heen rij dan gebeurt er niks .. help ik kom niet verder . moet ik mischien nog eerst iets doen voor ik deze auto's kan ophalen ? bijvoorbeeld iemand bellen heb ik ook al gebrobeerd ik heb de politie busje al gestolen

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wel genoeg geld met het character waarmee je de Gauntlets oppikt? Je hebt toch een hoopje geld (±15.000) per auto nodig om de benodigde verbeteringen te betalen. Als je die hoeveelheid niet hebt dan gebeurt er inderdaad niets als je instapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wel genoeg geld met het character waarmee je de Gauntlets oppikt? Je hebt toch een hoopje geld (±15.000) per auto nodig om de benodigde verbeteringen te betalen. Als je die hoeveelheid niet hebt dan gebeurt er inderdaad niets als je instapt.

dus als ik het goed begrijp dan moet ik 15000 dollar in mijn hand hebben en dan moet het wel lukken ?

Ben ook erg lang bezig geweest uit eindelijk is het makkelijk

maar wat heb je dan gedaan zodat het wel lukte ?

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Liefst ietsje meer, die 15.000 is dan ook maar een gok en je moet het bij alle drie de Gauntlets doen, dus een goede 60.000 zou genoeg moeten zijn.

Mocht dit niet het probleem zijn, dan is er iets anders/vreemd aan de hand.

oke bedankt al vast zal het morgen proberen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Het maakt ook helemaal niet uit dat je precies naar de plek gaat rijden waar een Muscle car zou staan. Ik had toevallig na het weg brengen van de tweede Muscle car een Muscle car tegen over de LSC zien staan, die pakte ik en kon ik ook meteen tunen. Alleen had ik hier door dus geen 100% score.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...