Dotz Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Geplaatst: 20 november 2013 Natuurlijk heeft Niko dat niet echt gedaan maar Miraclesound, zoals hij op Youtube heet, wel! Ik weet niet of deze al bij jullie bekend was, maar ik wilde hem toch eventjes delen! Ik vond hem namelijk erg vermakelijk http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zxMLVlspD1Y Reageren
NicolaB Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Geplaatst: 20 november 2013 Ik lig dubbel haha. Ik kan echt dat bowling idee begrijpen, ik word er doodziek van Reageren
Joriz Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Geplaatst: 20 november 2013 Hij blijft inderdaad goed Reageren
Rutger. Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Ik had 'm nog niet gezien, bedankt voor het delen Erg knap gemaakt ook, leuke JayZ referentie ook op het eind. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Ik vind hem echt geweldig. Melodie is ook nog eens goed om mee te zingen, dus dat maakt het nog eens een hoopje beter Reageren
Michael Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Zeer amuserend filmpje, en ook een pakkend deuntje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.