Jump to content

Gta online Auto weg?!?


JustDuco

Recommended Posts

In je tags zie ik 'Towtruck' staan, die kun je online niet verkrijgen zonder glitches / mods. Rockstar heeft dit gefixed en bij iedereen deze wagens verwijderd. Die kun je niet terug krijgen

die ben ik ook kwijt maar mijn sultan rs (max tuned) en mijn comet (ook max tuned) zijn beide weg klopt dat ook?

Link to comment
Delen op andere websites

En het is nog maar goed ook dat je je towtruck kwijt bent; het buggt consoles van andere spelers (ze crashen en in het ergste geval zijn ze zelfs hun garage kwijt)

Heeft Mors Mutual Insurance ze? en bel je mechanic eens?

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

heb je de auto via een glitch gekregen? alle autos die via een glitch zijn gekomen zijn verwijderd

Dat is niet waar, alle auto's die met een glichts verkregen zijn, zijn er nog, met uitzondering van de auto's waar andere spelers mee in de problemen komen.

zoals de towtruck en de tanks die verzekerd waren en politie wagen ect... de frankling buffalo en space dockor zijn er nog.

Omdat daar niemand last van hem.

Link to comment
Delen op andere websites

En het is nog maar goed ook dat je je towtruck kwijt bent; het buggt consoles van andere spelers (ze crashen en in het ergste geval zijn ze zelfs hun garage kwijt) Heeft Mors Mutual Insurance ze? en bel je mechanic eens?

nee allemaal legit ben nu best pist mechanic en insurance hebben ze niet

Link to comment
Delen op andere websites

En het is nog maar goed ook dat je je towtruck kwijt bent; het buggt consoles van andere spelers (ze crashen en in het ergste geval zijn ze zelfs hun garage kwijt) Heeft Mors Mutual Insurance ze? en bel je mechanic eens?

nee allemaal legit ben nu best pist mechanic en insurance hebben ze niet

Ik weet niet hur maar die towtruck is niks legit aan.

DIe is namelijk van de story mode naar de online mode gemod/gehacked.

en dupe is ook niks legit aan.

Met die truck help je andere z'n sessie naar de kl*te.

R* haalt ze toch niet voor niks weg?

Als het legit was dan had je ze nog gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

En het is nog maar goed ook dat je je towtruck kwijt bent; het buggt consoles van andere spelers (ze crashen en in het ergste geval zijn ze zelfs hun garage kwijt) Heeft Mors Mutual Insurance ze? en bel je mechanic eens?
nee allemaal legit ben nu best pist mechanic en insurance hebben ze niet
Ik weet niet hur maar die towtruck is niks legit aan. DIe is namelijk van de story mode naar de online mode gemod/gehacked. en dupe is ook niks legit aan. Met die truck help je andere z'n sessie naar de kl*te. R* haalt ze toch niet voor niks weg? Als het legit was dan had je ze nog gehad.

lees meer naar boven voordat je reageert !! comet en sultan rs zijn weg en dude die tow truck is leuk hoor als je een troll video maakt

Link to comment
Delen op andere websites

Die sultan enzo heeft niks met de update maken denk ik, want ik heb zelf nog 3 autos die ook via dupe verkregen zijn waaronder de sultan.

is het mogelijk om ze terug te krijgen ? heb sultan en comet niet geduped

Link to comment
Delen op andere websites

Die sultan enzo heeft niks met de update maken denk ik, want ik heb zelf nog 3 autos die ook via dupe verkregen zijn waaronder de sultan.

is het mogelijk om ze terug te krijgen ? heb sultan en comet niet geduped

Als ze helemaal weg zijn (insurance heeft ze niet, staat niet bij de politie oid) dan zijn ze echt weg.

Wat je nog kan proberen is een nieuwe wagen in je garage te zetten, zodra die de plek inneemt waar ooit je Sultan stond, dan ben je zeker de wagen kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

En het is nog maar goed ook dat je je towtruck kwijt bent; het buggt consoles van andere spelers (ze crashen en in het ergste geval zijn ze zelfs hun garage kwijt) Heeft Mors Mutual Insurance ze? en bel je mechanic eens?
nee allemaal legit ben nu best pist mechanic en insurance hebben ze niet
Ik weet niet hur maar die towtruck is niks legit aan. DIe is namelijk van de story mode naar de online mode gemod/gehacked. en dupe is ook niks legit aan. Met die truck help je andere z'n sessie naar de kl*te. R* haalt ze toch niet voor niks weg? Als het legit was dan had je ze nog gehad.

lees meer naar boven voordat je reageert !! comet en sultan rs zijn weg en dude die tow truck is leuk hoor als je een troll video maakt

Urm, allemaal legit? Ik had het alleen over de towtruck.

Dat je je Sultan en die Comet weg zijn, is een bug waarvan ik niet weet hoe het komt. Trouwens, heb je wel goed gelezen wat ik zei over de tow truck? Die trolls zijn in dit geval wel het verwijderen van ALLE AUTO'S DIE IEMAND BEZIT!

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...