Jump to content

GTA- kerstspecialpack


Mr CJ

Recommended Posts

Zou inderdaad leuk zijn, misschien dat het makkelijk toe te passen is omdat North Yankton zich ook al in die sfeer afspeelt dus de elementen zijn binnen de engine aanwezig. Toch ga ik er niet van uit dat ze zoiets zullen toevoegen, hoe vermakelijk het ook zou zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Enorm leuk maar gaat helaas echt niet gebeuren.

Sneeuw eist compleet vernieuwde textures op werkelijk alle auto's, huizen, wegen, ondergronden, etc. Alle auto's die je in North Yankton ziet, zijn uniek en hebben altijd sneeuw op de auto zitten.

Overige elementen zijn denk ik prima te implementeren. Sneeuwballen gooien werkt nagenoeg hetzelfde als de bal van Chop. Het gedrag van NPC's aanpassen alsof het hard regent (geen personen op het strand, geen strandkleding, geen cabrio's, etc.)

De laatste kerst-update die ik mij kan herinneren was in CoD4 waar de map Crash werd gewijzigd naar de map Winter Crash. Dit was slechts 1 map ter grote van slechts de grootste hangar op het LS vliegveld. Heel de GTA V map is ongekend. Wellicht moeten we blij zijn met een kerstboom in ons appartement.

Link to comment
Delen op andere websites

Enorm leuk maar gaat helaas echt niet gebeuren.

Sneeuw eist compleet vernieuwde textures op werkelijk alle auto's, huizen, wegen, ondergronden, etc. Alle auto's die je in North Yankton ziet, zijn uniek en hebben altijd sneeuw op de auto zitten.

Overige elementen zijn denk ik prima te implementeren. Sneeuwballen gooien werkt nagenoeg hetzelfde als de bal van Chop. Het gedrag van NPC's aanpassen alsof het hard regent (geen personen op het strand, geen strandkleding, geen cabrio's, etc.)

De laatste kerst-update die ik mij kan herinneren was in CoD4 waar de map Crash werd gewijzigd naar de map Winter Crash. Dit was slechts 1 map ter grote van slechts de grootste hangar op het LS vliegveld. Heel de GTA V map is ongekend. Wellicht moeten we blij zijn met een kerstboom in ons appartement.

sneeuw op enkele mooie plekken in gta zou kunnen, maar de hele map gaat inderdaad niet gebeuren, tenzij ze daar al tijdens het ontwikkelen van gta v aangewerkt hebben, maar dat lijkt mij erg sterk inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch klinkt het wel leuk. En trouwens, hoezo zou toevoegen moeilijk zijn? Regen valt ook en blijft ook "vanzelf" liggen in de engine, dat kan met sneeuw vast ook wel. puh2.gif Lekker met je teenslippers doorheen banjeren. emo.gif

nee het is vrij moeilijk om de wereld te bedekken met sneeuw, dat is volgens mij toch lastiger als regen.. maar ik ben geen game-expert, maar als het makkelijk was hadden ze het ieder jaar in veel meer games toegevoegd vermoed ik.

wat ik net zit te bedenken, ik denk wel dat ze kerstkleding gaan toevoegen, zo'n muts etc. & misschien ergens een random kerstman op straat, de typische rockstar humor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Door middel van de weer-cheat kun je al sneeuw krijgen, maar die blijft helaas niet liggen. Waarom zou dit niet gecombineerd kunnen worden met kerst? Dan zal het natuurlijk wel moeten blijven liggen.

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem is alleen dat GTA V zich afspeelt in Los Santos (Angeles) en het daar al sinds 1962 (correct me if I'm wrong) niet meer heeft gesneeuwd. Ik geloof dat het hoogst aantal gemeten centimeters 5cm is, niet al te veel dus. Het zou dan een beetje raar zijn als er nu in een keer sneeuw is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...