Afvoerputje250 Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Hallo, Ik heb een probleem met gta v ik wil net online gaan en nu zegt hij dat ik iets mis kwa download gegevens en dat ik het moet downloaden in de store, maar als ik dan doorklik word er gezegd dat de store niet beschikbaar is, dus het enige wat ik nu kan doen is story mode spelen. Ik heb mijn dns codes veranderd maar dat hielp niet. Wat zou ik kunnen doen om dit te verhelpen? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Ik heb dit nog nooit eerder gehoord maar wat je zou kunnen proberen is alle patches verwijderen en deze opnieuw downloaden. Wanneer je dat hebt gedaan moet je in principe alles hebben. Reageren
TryX Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Je moet de nieuwe update downloaden en installeren en de nieuwe aanvullende pack via de store.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.