Jump to content

Wat voor tablet heb jij?


MegaPilot

Recommended Posts

Ik heb zelf in maart een Samsung Galaxy Tab 2 aangeschaft. Leuk dingetje maar ben er achter gekomen dat een tablet niet echt iets voor mij is. Het is dan ook vooral mijn moeder die het erg leuk vind en hem veel gebruikt. Eerst had ik het idee dat ik het echt wilde hebben maar als je het dan eenmaal hebt kom je er achter dat het gewoon een hebbedingetje is en meer echt niet, in mijn situatie dan. Verder zit ik er wel eens op als ik beneden zit want mijn laptop heeft een aardig dode accu dus die neem ik niet zo snel mee naar beneden.

Nieuwe Ipad Air ziet er erg gaaf uit en iOS 7 lijkt me ook wel interessant maar het is gewoon te duur en heb dat er niet voor over.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf in maart een Samsung Galaxy Tab 2 aangeschaft. Leuk dingetje maar ben er achter gekomen dat een tablet niet echt iets voor mij is. Het is dan ook vooral mijn moeder die het erg leuk vind en hem veel gebruikt. Eerst had ik het idee dat ik het echt wilde hebben maar als je het dan eenmaal hebt kom je er achter dat het gewoon een hebbedingetje is en meer echt niet, in mijn situatie dan. Verder zit ik er wel eens op als ik beneden zit want mijn laptop heeft een aardig dode accu dus die neem ik niet zo snel mee naar beneden.

Nieuwe Ipad Air ziet er erg gaaf uit en iOS 7 lijkt me ook wel interessant maar het is gewoon te duur en heb dat er niet voor over.

€479 kost de iPad Air nu, dat valt mee vind ik. Voorheen betaalde je €499 voor een iPad. En met Black Friday zullen de prijzen ook weer flink omlaag gaan. Misschien een tip om dat eens in de gaten te houden? Het kan toch vrij veel verschillen, hoor. Want vorig jaar kreeg je maar liefst €41 korting op de iPad met retinascherm (de iPad 4 dus). :puh:

En in het geringste geval kun je nog altijd voor de iPad mini met retinascherm gaan. Heeft een kleiner scherm, maar heeft exact dezelfde hardware. Kost €389 en zal met Black Friday ook wel minstens €30 goedkoper zijn, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

€479 kost de iPad Air nu, dat valt mee vind ik. Voorheen betaalde je €499 voor een iPad. En met Black Friday zullen de prijzen ook weer flink omlaag gaan. Misschien een tip om dat eens in de gaten te houden? Het kan toch vrij veel verschillen, hoor. Want vorig jaar kreeg je maar liefst €41 korting op de iPad met retinascherm (de iPad 4 dus). :puh:

En in het geringste geval kun je nog altijd voor de iPad mini met retinascherm gaan. Heeft een kleiner scherm, maar heeft exact dezelfde hardware. Kost €389 en zal met Black Friday ook wel minstens €30 goedkoper zijn, denk ik.

Voor 350 euro heb je tegenwoordig een volwaardige Windows 8 tablet(nee, geen waardeloze RT versie) met een toetsenbordje erbij. Dan vind ik 500 euro wel duur voor een tablet die beduidend minder kan(en dan heb ik het niet alleen over iOS tablets, maar ook over Android tablets) en waar nog niet eens een toetsenbordje bij geleverd wordt.

Voor de geïnteresseerden:

http://www.tabletcen...0ta-dk002h.html

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een Ipad 3, van de Oxxio gekregen! :puh: Normaal zouden we zo'n ding niet kunnen betalen. :puh:

Netalsof je daar niet zelf voor betaald ofzo ...

En een iPad mini is ook overpriced. Ik zou voor een Nexus 7 gaan. Geweldig scherm en super om filmes en YT mee te kijken enzo.

Bewerkt: door Sublime
Link to comment
Delen op andere websites

€479 kost de iPad Air nu, dat valt mee vind ik. Voorheen betaalde je €499 voor een iPad. En met Black Friday zullen de prijzen ook weer flink omlaag gaan. Misschien een tip om dat eens in de gaten te houden? Het kan toch vrij veel verschillen, hoor. Want vorig jaar kreeg je maar liefst €41 korting op de iPad met retinascherm (de iPad 4 dus). :puh:

En in het geringste geval kun je nog altijd voor de iPad mini met retinascherm gaan. Heeft een kleiner scherm, maar heeft exact dezelfde hardware. Kost €389 en zal met Black Friday ook wel minstens €30 goedkoper zijn, denk ik.

Voor 350 euro heb je tegenwoordig een volwaardige Windows 8 tablet(nee, geen waardeloze RT versie) met een toetsenbordje erbij. Dan vind ik 500 euro wel duur voor een tablet die beduidend minder kan(en dan heb ik het niet alleen over iOS tablets, maar ook over Android tablets) en waar nog niet eens een toetsenbordje bij geleverd wordt.

Voor de geïnteresseerden:

http://www.tabletcen...0ta-dk002h.html

Hoewel ik zelf geen behoefte heb aan een tablet, zou ik onder geen beding een Windows-tablet willen nemen. En nu komt hetzelfde verhaal als die ik gebruik als argument voor waarom ik geen Android-tablet zou willen: je kunt er té veel mee. Ik wil een tablet/smartphone om mijn dagelijkse taken snel uit te kunnen voeren, niet door twintig stappen te moeten doorlopen voor ik iets kan doen. Dat is misschien wat overdreven gezegd, maar ik bedoel te zeggen dat iOS veel simpeler is. Op sommige vlakken iets te simpel en beperkt, maar het biedt wel de mogelijkheden en het gemak die een tablet nodig heeft. :puh:

Nu ik dat weer even gezegd heb hou ik er verder mee op voor vandaag. Dit topic is niet voor deze discussie bedoeld, maar om te vertellen wat voor tablet je hebt. Wil je toch blijven discussiëren, PB me dan. :7

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben hier een iPad Mini, maar die is vooral door mijn vrouw in gebruik. Verder nog een of ander Android-ding wat we ooit kregen bij een krantenabbo, maar die ligt ergens te verstoffen. Ikzelf maak amper gebruik van een tablet, ik kies voor m'n iPhone of iMac, vind ik prettiger.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...