Sjaakkie89 Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Ik val om de zoveel keer zomaar uit een auto. Ik druk absoluut niet driehoek (PS3) in. Mijn instellingen staan op standaard. Wie kan mij helpen? Het is behoorlijk irritant. Reageren
Venzio Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Heb je misschien nog een reserve-controller? Dan kun je het best even kijken of het daar ook mee is, het lijkt mezelf nog al raar dat het door het spel komt. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Als het in online is kan het zijn dat je in de persoonlijke auto rijd van iemand anders. Deze kan jou uit de auto gooien. Reageren
Sjaakkie89 Geplaatst: 22 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Ik dacht dat mijn beide controllers het probleem hadden, maar dat is blijkbaar niet waar. 1 controler is waarschijnlijk dus kapot. Gelukkig heb ik nog een reserve. Bedankt voor jullie hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.