Jump to content

Map laadt niet/Framedrops 2

GTA5VehicleFreak

Recommended Posts

Beste,

Ik kon natuurlijk ook in het gelijke topic hieronder posten maar de ene keer wordt dat bericht dan weer afgesplitst, de andere keer weer samengevoegd blablabla dus ik dacht dat een nieuw topic openen het beste was om niet 2 dingen door elkaar heen te halen.

Ik heb ook erge last van framedrops.

Hieronder een paar feiten:

- PS3 Van160GB uit de 2e helft van 2010

- Bestanden: +/- 30 liedjes, FIFA 11, FIFA 12, FIFA 13, Gran Turismo 5, GTA 5, GTA 4, Need for Speed Undercover

- Net nieuwe UPC router. 3m van PS3 af. Gister nog aan en uitgezet

- GTA 5 staat gewoon geïnstalleerd op de PS3

Sinds GTA 5 gaat het al niet goed met mijn PS3. Als ik GTA 5 zat te spelen en hem uitzette bleef helt ichtje groen. Opgegeven moment bleef m'n PS3 vastlopen tijdens het opstarten van het apparaat. En heb ik in de save mode "Rebuild Database" moeten doen om hem weer het licht te laten zien. Ik heb ook vaak

"Restore File System" gedaan. Tegenwoordig als je een game helemaal afsluit en vervolgens op de uitknop drukt dan komt ie de volgende keer met een melding van Het bestandsysteem kan beschadigd zijn. Als dit zo is, dan kan 3 à 4 uur duren om dit te herstellen. Het duurt meestal van 1 minuut en dan kom ik in het hoofdmenu.

Ik krijg steeds meer last van langzaam laden. Vandaag reed ik door LS en om de 5 sec stond ik wel ongeveer 3 sec stil. Ook de texturen zagen eruit als die van de 3D gebouwen van Google Earth. In een race kan ik het beste iemand voor laten rijden omdat die dan alvast de texturen voor mij laad. Sta ik 1e dan krijg ik gegarandeerd lag en daarna staat mijn tegenstander opeens weer voor. Dit is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.

De bestanden in mijn PS3 zijn volgens mij niet veel ruimte innemend.

Iemand een idee?

Of is het beter om zo'n probleem op een forum daarvoor geschikt te vragen? Zo ja, welk?

En hoe kan ik zien wat de totale bestandsgrote is op mijn PS3 en wat er nog beschikbaar is?

GR

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...