Jump to content

Laptop Windows 7 / 8


NicolaB

Recommended Posts

Budget: 450 euro

Doel: Zakelijk

Merk laptop: /

Benodigde randapparatuur: Koptelefoon, muis

SSD, ja of nee?: /

Besturingssysteem: Win 7 , Win 8

Hey,

Ik wil graag een laptop kopen, die ik wil gebruiken voor tekstverwerken etc. Nu vroeg ik mij allereerst af of Windows 8 wel lekker werkt voor die doeleinden ? (ik ben Windows Vista gewend).

Alvast bedankt,

Nicola

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=1177185597 Meer dan dit heb je niet nodig, prachtige kwalitatieve laptop, zeker zijn geld waard. :)

Keuze tussen W7 of W8 heb je niet, alle laptops die tegenwoordig over W8 beschikken... Dus als W8 je niet aanstaat kan je achteraf nog altijd W7 kopen maar ik raad dit niet aan wat zou nutteloos dat je geld geeft aan een verouderd besturingssysteem. Er wen trouwens genoeg manieren om W8 zo veel mogelijk op W7 te laten lijken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dank je. Een van de belangrijkste dingen voor (zakelijk) gebruik, vind ik geen poespas en overzicht. Ik ben dan ook de Firefox gebruiker, degene die overal Opensource programmaatjes voor gebruikt, degene die met een bruggertas nog steeds door school waggel en degene die nog post op fora en wiki's.

Dat profiel meegenomen, ben ik dus ook argwanend en sceptisch naar een Windows 8. Maar goed je maakt me dus idd blij door te zeggen, dat je het op een Windows 7 kan laten lijken. En de laptop zelf ziet er ook nog mooi uit.

Ik twijfel alleen nog tussen een 17 Inch en een 15,6 Inch beeldscherm. Beetje "Kwaliteit t.o.v. handigheid" is die keuze nu bij mij.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...