Dexist Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 hey Investeer nu in WIZ als je geld wilt hebben! (op de ps3) WIZ staat nu op 0,1! Op reddit is het ook al een hot topic!. Ik heb iig al mijn geld (wel 1m ) er in gestoken Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Wie geeft er nu nog om geld in Single Player? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Wie geeft er nu nog om geld in Single Player? Het spel is net 2 maand uit.. natuurlijk geven we nog om geld in de SP. Bedankt voor de tip, xSANx-xERWINx. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Ik hou zelf continu de Bawsaq in de gaten en het was me ook al opgevallen, maar bedankt voor de tip! Wie geeft er nu nog om geld in Single Player? Elk zichzelf respecterend GTA-speler die niet vergeet dat de game die hij nu speelt ook een Singleplayer heeft. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 (bewerkt) Nou, na de laatste Bank Heist heb ik alles wat ik wil Ik heb het ook niet over Online, maar de laatste Heist als reden Bewerkt: 23 november 2013 door Dipsie8 Reageren
Dexist Geplaatst: 23 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2013 (bewerkt) Maar voor de genen die als nog niet veel geld hebben( zo als ik, iets met te vroeg lesters missies gedaan ) is dit hopelijk iets moois edit: wiz schoot al weer omhoog heb nu iets meer dan 300% profit kunnen maken voor de zekerheid alles maar verkocht en een aparte save aangemaakt xD Bewerkt: 23 november 2013 door xSANx-xERWINx Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Whiz staat momenteel al best hoog. Een goede 3 dollar is het nu al, dan is het extreem interessante er wel wat af. Goede investering voor nu zou Hawk and Little kunnen zijn. Staat net boven de 1 nu, met een potentiëel om 100 keer waardevoller te worden. Allen daarheen! Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Wizz is nu al een klein beetje aan het zakken zie ik. Reageren
JustDuco Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 hey Investeer nu in WIZ als je geld wilt hebben! (op de ps3) WIZ staat nu op 0,1! Op reddit is het ook al een hot topic!. Ik heb iig al mijn geld (wel 1m ) er in gestoken thanks heeft me veel geholpen!! Reageren
JustDuco Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 owja ik raad ook aan om in die kogel makers te investeren! stijgt nu ook veel Reageren
Dexist Geplaatst: 2 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2013 yep en voor de mensen die het leuk vinden op hier mee te spelen raad ik aan http://www.reddit.com/r/gtamarket in de gaten te houden. -Wiz heeft mij( mede door reddit) een hoop op gebracht, ik begon met gem. 400k dollar op elke character, en heb nu ongeveer 24m op elke character! Reageren
Raymon89 Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 owja ik raad ook aan om in die kogel makers te investeren! stijgt nu ook veel Hoe heten die? Reageren
Dexist Geplaatst: 2 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2013 owja ik raad ook aan om in die kogel makers te investeren! stijgt nu ook veel Hoe heten die? Ammunation Reageren
Copkiller_ Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 (bewerkt) WIWANG is nu hot, aandeel stijgt al 2 dagen maar plafond is nog niet berijkt. Maar ook WATER&POWER en TINKLE zijn goede stijgers. Bewerkt: 7 december 2013 door Copkiller_ Reageren
Raymon89 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Ik heb inderdaad alles op WIWANG gespeeld Gekocht voor 4 dollar per stuk, nu al bijna 20 keer zo veel waard.. Ongeveer 460 miljoen $ winst per character Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.