Ezra24rct3 Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Ik zat net dit filmpje te bekijken op YouTube, en vind het eigenlijk wel interessant, dus wou ik het even met jullie delen. Bron: Kanaal van Dat Saintsfan Reageren
Joriz Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Sja leuke speculatie. Er komt natuurlijk wel een next-gen ding komend jaar. Maar wanneer en wat precies is denk puur gissen. Het kan dus gaan om een rerelease van GTA of bijvoorbeeld Agent. Daarnaast gaat het in de video over een 6th month rerelease, maar kan het ook op worden gevat als je goed luistert naar het origineel dat het om een mogelijke DLC voor GTAV gaat. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Mooi verhaal hoor in die video. Maar de "speculatie" die ik hoor is een samenraapsel van Benzie's uitlatingen, dus niks nieuws onder de zon. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Het zal een beetje speculatie zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.