Suusjuh1985 Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Hallo, Ik heb pas het spel gta vice city. Maar tijdens het spelen krijg ik een blauw scherm met de melding: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Daarna werd mijn pc opnieuw opgestart, maar dat heb ik al uitgeschakeld. Ik heb eerdere topic hierover opgezocht maar deze konden mijn probleem niet verhelpen. Heeft er iemand tips????? Reageren
Dri3s Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Hallo,Ik heb pas het spel gta vice city. Maar tijdens het spelen krijg ik een blauw scherm met de melding: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Daarna werd mijn pc opnieuw opgestart, maar dat heb ik al uitgeschakeld. Ik heb eerdere topic hierover opgezocht maar deze konden mijn probleem niet verhelpen. Heeft er iemand tips????? Ik had eens dezelfde fout met SA, mijn PC werd ook automatisch opnieuw opgestart. Maar ik kon daarna wel weer mijn spel spelen. Misschien moet je VC eens opnieuw installeren. Anders denk ik dat je computer niet goed genoeg is. BTW: Werk VC nu nog? Reageren
Suusjuh1985 Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Ja werkt nog, mijn computer is zeker goed genoeg. ik heb namelijk: windows xp. pentium 4. 3,2 ghz 512 mb ddr 200gb hdd en een geforce 256 mb en de sims 2 speelt wel gewoon Reageren
-Roy- Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 dat had ik ook dat ligt aan de serie pcs Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 of je hebt een trojan kan ook ik had het ook maar toen sloeg me pc gewoon uit je moet hitman pro eens een paar keer laten lopen dan heb je het zo weer weg Reageren
Suusjuh1985 Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 ik heb idd een trojan, maar die gaat niet weg, heb alles al geprobeerd, keer op keer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.