PatrickBateman Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Ik ben echt blij dat Ronaldo hem heeft gewonnen. Ik las ook ergens dat als je de goals van Messi en Ribery bij elkaar op telt Ronaldo alsnog in zijn eentje meer goals heeft gemaakt. Meer dan verdiend! Messi is 3 maanden geblesseerd geweest ffs. Ribéry is trouwens geen zuivere aanvaller zoals Messi en Ronaldo, dus die vergelijking slaat echt nergens op. Het is geen vergelijking maar gewoon een feit. En het maakt verder niet uit, Ronaldo heeft hem dik verdiend. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Ik vind uberhaudt dat je individuele prijzen in een teamsport moet afschaffen. Je wint met z'n 11e en je verliest met z´n 11e. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Het is geen vergelijking maar gewoon een feit. En het maakt verder niet uit, Ronaldo heeft hem dik verdiend. Het is wel een vergelijking, dat is ook een feit. Als je zegt dat A meer scoort dan B en C tezamen, dan ben je met een vergelijking bezig. Toevallig Wiskunde laten vallen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.