Caswessels Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Als je auto's koopt via internet blijft die dan altijd in je garage staan bijv. Ik ga een stukje Rijden maar de auto die ik gekocht heb ontploft komt die dan weer terug in je garage? Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 In Single Player, helaas niet. Als je auto ontploft, ben je hem voorgoed kwijt. In GTA Online, als je de auto hebt verzekerd en het ontploft, kan je hem terug halen via de verzekering. Dit hoort geloof ik niet bij "Missie Hulp" maar bij "General" Reageren
Caswessels Geplaatst: 23 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Oke, maar ook niet als je hem ergens anders neerzet komt die dan ook niet terug Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Als het goed is wordt 'ie geimpound (in beslag genomen) door de politie als je hem ergens achterlaat. Als je hem achterlaat ergens van de weg vandaan volgens mij weer niet. Reageren
Caswessels Geplaatst: 23 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Oke bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.