Jump to content

[OV] Mastersint - Reactietopic

NandroDavids

Recommended Posts

tumblr_m0wb2xz9Yh1r08e3p.jpg

Ik snap er geen kut van. Zal wel aan de THC liggen van vanavond. firstsmokeicon.gif Morgen nog maar eens lezen..

@ hieronder, met die post heb je een plekje in mijn GTAF awards nominatielijstje verdiend!

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Delen op andere websites

Nu heb ik vrij weinig gemeen met de gifpokémon Koffing,

Maar net als Whoopdidoo bracht deze tekst mijn hersens tot ontploffing

Ik snap er echt geen pepernoot van; zelfs geen speculaas

Dus hopelijk verschaft u nog meer uitleg, Sinterklaas.

@ hierboven: 112.gif

Bewerkt: door SpacyColours
Delen op andere websites

Ik snap er geen kut van. Zal wel aan de THC liggen van vanavond. firstsmokeicon.gif Morgen nog maar eens lezen..

Nu heb ik vrij weinig gemeen met de gifpokémon Koffing,

Maar net als Whoopdidoo bracht deze tekst mijn hersens tot ontploffing

Ik snap er echt geen pepernoot van; zelfs geen speculaas

Dus hopelijk verschaft u nog meer uitleg, Sinterklaas.

Er is een 'code' van 4 Pieten, die ik willekeurig heb gemaakt, die jullie moeten zien te achterhalen. Degene die dat als eerste lukt, die pakt een punt. Meedoen doe je door via PB 4 Pieten in te sturen uit die 42 die in het hoofdtopic staan, en vervolgens geef ik middels de Antwoordpieten aan wat je zoal goed hebt. Echter niet specifiek per Piet, dat moet je door tactisch te spelen achterhalen. Insturen mag 1 x per dag, waardoor je na een paar dagen de code achterhaald kunt hebben. Helderder zo?

Delen op andere websites

Er is een 'code' van 4 Pieten, die ik willekeurig heb gemaakt, die jullie moeten zien te achterhalen. Degene die dat als eerste lukt, die pakt een punt. Meedoen doe je door via PB 4 Pieten in te sturen uit die 42 die in het hoofdtopic staan, en vervolgens geef ik middels de Antwoordpieten aan wat je zoal goed hebt. Echter niet specifiek per Piet, dat moet je door tactisch te spelen achterhalen. Insturen mag 1 x per dag, waardoor je na een paar dagen de code achterhaald kunt hebben. Helderder zo?

:Y

Delen op andere websites

Wie voelt zich geroepen om net als vorig jaar een Kraak de Code-groep te starten? :engel:

Ik weet niet hoe serieus je voorstel is, maar zo'n groep is hier niet de bedoeling. Immers: je krijgt per inzending te horen wat je ongeveer goed hebt. Doe je dat met een paar man, dan heb je een immens voordeel op de rest. Dat kreeg je vorig jaar niet bij het Oud & Nieuw-probleem, waardoor het toen prima was. Maar hier dus niet de bedoeling ;)

Delen op andere websites

Deze contest is zeker en vast een feest

Het plezier van denken is ongekend

Enthousiast, dat ben ik fervent

Want de antwoordpieten zijn langsgeweest

Maar mijn hoofd, dat doet zo'n pijn

Van het luisteren naar pieten in kleur

De pieten slagen doorheen en ik raak in sleur

Van zoeken en ploegen, het mogelijk zijn

Misschien is het wel een onmogelijk ding

Zovele antwoorden, ik kan het niet meer aan

Waarom kan er geen makkelijke manier bestaan

Voor het vinden van deze kwelling

En toch zoek ik door, dat is hoe het zij

Want die winst hier, die is voor mij!

Ik had even zin om een rijmpje te maken. Ik vind het een enorm leuke contest om doen. Echt veel mogelijkheden, maakt het zoeken des te verzadigender :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...