NandroDavids Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Dit is het reactietopic voor MastersintLaat hier bijvoorbeeld weten wat je van de contest vindtHeb je iets te vragen, of misschien zelfs te klagenDan kun je hier terecht, de komende dagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Geen vragen, niets te klagen maar ik kom hier alleen om te zeggen dat ik me kapot heb gelachen om de 42 gekleurde zwarte pieten Leuk gedaan Nando! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 (bewerkt) Ik snap er geen kut van. Zal wel aan de THC liggen van vanavond. Morgen nog maar eens lezen.. @ hieronder, met die post heb je een plekje in mijn GTAF awards nominatielijstje verdiend! Bewerkt: 24 november 2013 door .Whoopdidoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 (bewerkt) Nu heb ik vrij weinig gemeen met de gifpokémon Koffing, Maar net als Whoopdidoo bracht deze tekst mijn hersens tot ontploffing Ik snap er echt geen pepernoot van; zelfs geen speculaas Dus hopelijk verschaft u nog meer uitleg, Sinterklaas. @ hierboven: Bewerkt: 24 november 2013 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Leuke contest, zeer origineel. Ik zal hier niet aan meedoen, ik geef anderen ook graag een kans een contest te winnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Een spel met een gekleurde piet, dat weersta ik meestal niet. Het is vandaar ook dat ik zeg: mijn inzending is onderweg..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 24 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Ik snap er geen kut van. Zal wel aan de THC liggen van vanavond. Morgen nog maar eens lezen.. Nu heb ik vrij weinig gemeen met de gifpokémon Koffing, Maar net als Whoopdidoo bracht deze tekst mijn hersens tot ontploffing Ik snap er echt geen pepernoot van; zelfs geen speculaas Dus hopelijk verschaft u nog meer uitleg, Sinterklaas. Er is een 'code' van 4 Pieten, die ik willekeurig heb gemaakt, die jullie moeten zien te achterhalen. Degene die dat als eerste lukt, die pakt een punt. Meedoen doe je door via PB 4 Pieten in te sturen uit die 42 die in het hoofdtopic staan, en vervolgens geef ik middels de Antwoordpieten aan wat je zoal goed hebt. Echter niet specifiek per Piet, dat moet je door tactisch te spelen achterhalen. Insturen mag 1 x per dag, waardoor je na een paar dagen de code achterhaald kunt hebben. Helderder zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Oeh, eens een contest waarbij je je hersenen moet gebruiken... Laat ik het ook eens proberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Origineel gevonden contest. Ik wil wel eens een kansje wagen de code te breken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Geweldige contest, dit wil ik echt wel proberen dit jaar! Wie voelt zich geroepen om net als vorig jaar een Kraak de Code-groep te starten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Er is een 'code' van 4 Pieten, die ik willekeurig heb gemaakt, die jullie moeten zien te achterhalen. Degene die dat als eerste lukt, die pakt een punt. Meedoen doe je door via PB 4 Pieten in te sturen uit die 42 die in het hoofdtopic staan, en vervolgens geef ik middels de Antwoordpieten aan wat je zoal goed hebt. Echter niet specifiek per Piet, dat moet je door tactisch te spelen achterhalen. Insturen mag 1 x per dag, waardoor je na een paar dagen de code achterhaald kunt hebben. Helderder zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 24 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Wie voelt zich geroepen om net als vorig jaar een Kraak de Code-groep te starten? Ik weet niet hoe serieus je voorstel is, maar zo'n groep is hier niet de bedoeling. Immers: je krijgt per inzending te horen wat je ongeveer goed hebt. Doe je dat met een paar man, dan heb je een immens voordeel op de rest. Dat kreeg je vorig jaar niet bij het Oud & Nieuw-probleem, waardoor het toen prima was. Maar hier dus niet de bedoeling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Geniaal spel! xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2013 Wederom een briljant idee Uit de koker van Nandro D Ik speel echter niet mee in dit spel van Sint en Piet Want puzzelen, dat kan ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2013 Deze contest is zeker en vast een feest Het plezier van denken is ongekend Enthousiast, dat ben ik fervent Want de antwoordpieten zijn langsgeweest Maar mijn hoofd, dat doet zo'n pijn Van het luisteren naar pieten in kleur De pieten slagen doorheen en ik raak in sleur Van zoeken en ploegen, het mogelijk zijn Misschien is het wel een onmogelijk ding Zovele antwoorden, ik kan het niet meer aan Waarom kan er geen makkelijke manier bestaan Voor het vinden van deze kwelling En toch zoek ik door, dat is hoe het zij Want die winst hier, die is voor mij! Ik had even zin om een rijmpje te maken. Ik vind het een enorm leuke contest om doen. Echt veel mogelijkheden, maakt het zoeken des te verzadigender Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.