Kaitjee98 Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 Ik ben ondertussen rank 52 en de enige helikopter's die spawnen is de Buzzard. Is er een mogelijkheid om een Cargobob te vinden zonder die hoeven te kopen? Reageren
Hmmpff Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 Ik ben ondertussen rank 52 en de enige helikopter's die spawnen is de Buzzard. Is er een mogelijkheid om een Cargobob te vinden zonder die hoeven te kopen? je kunt er toch ook nergens een kopen? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 Het klopt inderdaad dat je hem nergens kan kopen. De enige manier om hem in de multiplayer te krijgen is om met iemand die een laag level is naar het vliegveld te gaan. Dan spawnt die daar bij de helikopter plek of je moet de Cargobob die regelmatig rond de militaire basis vliegt op de één of andere manier zien neer te halen. Reageren
JustDuco Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 Ik ben ondertussen rank 52 en de enige helikopter's die spawnen is de Buzzard. Is er een mogelijkheid om een Cargobob te vinden zonder die hoeven te kopen? is een bug in de game R* weet er van ze gaan het binnenkort patchen Reageren
Hmmpff Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Ik ben ondertussen rank 52 en de enige helikopter's die spawnen is de Buzzard. Is er een mogelijkheid om een Cargobob te vinden zonder die hoeven te kopen? is een bug in de game R* weet er van ze gaan het binnenkort patchen Dit schijnt zo te zijn inderdaad, maar ik heb ook het vermoeden dat ze de cargobob op de site te kopen gaan zetten.voor een miljoentje of 2 in de toekomst. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Ik ben ondertussen rank 52 en de enige helikopter's die spawnen is de Buzzard. Is er een mogelijkheid om een Cargobob te vinden zonder die hoeven te kopen? is een bug in de game R* weet er van ze gaan het binnenkort patchen Dit schijnt zo te zijn inderdaad, maar ik heb ook het vermoeden dat ze de cargobob op de site te kopen gaan zetten.voor een miljoentje of 2 in de toekomst. Waar we niet aan kunnen komen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Ik ben ondertussen rank 52 en de enige helikopter's die spawnen is de Buzzard. Is er een mogelijkheid om een Cargobob te vinden zonder die hoeven te kopen? is een bug in de game R* weet er van ze gaan het binnenkort patchen Dit schijnt zo te zijn inderdaad, maar ik heb ook het vermoeden dat ze de cargobob op de site te kopen gaan zetten.voor een miljoentje of 2 in de toekomst. Waar we niet aan kunnen komen. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Ik ben ondertussen rank 52 en de enige helikopter's die spawnen is de Buzzard. Is er een mogelijkheid om een Cargobob te vinden zonder die hoeven te kopen? is een bug in de game R* weet er van ze gaan het binnenkort patchen Dit schijnt zo te zijn inderdaad, maar ik heb ook het vermoeden dat ze de cargobob op de site te kopen gaan zetten.voor een miljoentje of 2 in de toekomst. Waar we niet aan kunnen komen. haha, heel veel spelen jongeman! zijn nog steeds een aantal missies die goed verdienen, profiteer er van nu het nog kan! Reageren
ChelseaFC Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 28 november 2013 door ChelseaFC Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Nee hoor, daar spawnt vanaf lvl 42 de buzzard... Reageren
bricone Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 Ben al diverse cargobobs tegengekomen, zowel op het vliegveld als stukje ten westen van het vliegveld, submarineloods? Reageren
Hmmpff Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 Ben al diverse cargobobs tegengekomen, zowel op het vliegveld als stukje ten westen van het vliegveld, submarineloods? welk level ben je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.