Hmmpff Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 ja die cargobob spawnt vanaf level 20-35 geloof ik, daarna verdwijnt hij en komt er een buzzard. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 (bewerkt) Ik hoop echt later dat je de Cargobob kan kopen op het (GTA Online) internet! Bewerkt: 1 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
bricone Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 wat vinden jullie zo leuk aan een cargobob? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 wat vinden jullie zo leuk aan een cargobob? Om te trollen! Reageren
Hmmpff Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 wat vinden jullie zo leuk aan een cargobob? is vooral enorm handig om die te hebben aangezien je er alles mee op kan tillen & mee doen wat je wil. Reageren
UberBug Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 (bewerkt) wat vinden jullie zo leuk aan een cargobob? Ik heb persoonlijk niks met de Cargobob....deze spelers wel Klik voor een filmpje op Youtube (Bron)NB: daarom hoort zo'n ding niet in je garage.... Bewerkt: 3 december 2013 door sssjakie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.