Le MrG Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Voor het geval sommige mensen het nog niet wisten. In de Walktrought staat dat je de Levitian met de Magneet alleen in die missie kon gebruiken maar je kunt hem ook gewoon in de Hangar zetten op je Airport met die Fly School Dit is de hangar http://img141.imageshack.us/my.php?image=hangar0ht.png Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Is dit voor een Topic of een Post? Maar toch goed dat je dit meld New Thread = New Topic Add replay = Posten New poll = een stembox Bewerkt: 17 juli 2005 door Synchro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Ook al zet je hem in de hanger dan is hij volgens mij zonder magneet eruit te halen. Zoiets heb ik al eens eerder gehoord. Edit: Ook als je het spel opnieuw hebt opgestart of opnieuw hebt gesaved. Probeer eerst dat eens. Edit jou bericht als het dat nog steeds lukt. Bewerkt: 17 juli 2005 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Ook al zet je hem in de hanger dan is hij volgens mij zonder magneet eruit te halen.Zoiets heb ik al eens eerder gehoord. Bij mij niet Ik pak hem de heletijd met magneet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Ook al zet je hem in de hanger dan is hij volgens mij zonder magneet eruit te halen.Zoiets heb ik al eens eerder gehoord. Bij mij niet Ik pak hem de heletijd met magneet Ook als je saved?? Want bij mij is die magneet weg als ik hem in mijn hangar plaats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Nu niet meer de eerste keer dat ik dat deed wel Vreemd :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Ook als je saved??Want bij mij is die magneet weg als ik hem in mijn hangar plaats. Dat is bij mij ook, en ik dacht bij iedereen :blink: @ TheRing: Het zou typisch zijn dat het bij jou wel kon... Plaats ff een screentje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Ook als je saved??Want bij mij is die magneet weg als ik hem in mijn hangar plaats. Dat is bij mij ook, en ik dacht bij iedereen :blink: @ TheRing: Het zou typisch zijn dat het bij jou wel kon... Plaats ff een screentje Syrry ik had een fout bij missie Intensive Care dus Reinstall nu wil het bij mij ook niiet meer was vast een Bug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.