Jump to content

[XBOX] GTA:Online meeting 14 December 2013 14:00


--Simon--

Recommended Posts

Ik heb nog geen headset maar zou ook wel mee willen doen.

Is dat een probleem?

Gamertag harrie76

Nee hoor, zonder headset kan prima, maar met een headset is natuurlijk wel gezelliger :)

Ik voeg iedereen toe aan de lijst

Hij staat op mijn kerst verlanglijstje.

Dus ik moet nog even guduld hebben.

Maar hoe werkt het dat zonder headset?

Kan ik wel volgen wat jullie zeggen/willen doen?

Heb pas een maand xbox live. Daarvoor nog nooit online gespeeld.

Ik speel gta al wel vanaf deel 1.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik voeg iedereen Zaterdag toe en invite iedereen voor een private lobby. Omdat wij met meer dan 8 man zijn, zitten wij niet een party chat. Als jij verder niks raars gedaan hebt met je geluidsinstellingen, zal de xbox het geluid van ons gewoon via je tv doen.

Uiteindelijk kun je het meeste wel volgen en mocht je helemaal de kluts kwijtraken Zaterdag, kun je altijd iemand gewoon een in-game smsje sturen. We gaan verder geen super ingewikkelde dingen plannen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het nog, zoja zou ik ook graag meedoen.

ign: WeariedBuckle08

Headset: ja

Kan nog prima, ik zet je erbij.

Even updateetje, ik zag dat de content creator van de week is toegevoegd. Het leek mij wel leuk als we wat zelfgemaakte races konden gaan doen. Dus, voor degene die vrijdagmiddag niks te doen hebben, gooi een leuke track in elkaar :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het begon wat stroef door connectie problemen, maar toen het éénmaal op gang was, liep het leuk :)

Volgende keer hopelijk iets vloeiender met meer dingen te doen, maar er zaten wat leuke free roam momenten in.

0_0.jpg

0_0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Was zeker leuk, ik had alleen headsetproblemen oorzaak 1000% zeker gemold door mn zuje in combo met een puppy retriever, maargoed kon het gelukkig wel allemaal goed volgen, alleen met die deathmatch op het eind(voor mij dan) in het doolhof had ik ineen lost connection en werd ik terugegooid naar de storymode, maar het eten was toen toch bijna klaar en moest me nog klaarmaken voor het voetballen s`avonds dus vond het wel goed zo.

Zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft en PS WeariedBuckle08 is idd mijn door windows Live verzonnen naam uit de tijd van Collin Mcrea, Dirt2 en Grid en sinds ik een xbxox heb (sinds GTA5) overgenomen door de xbox, eens kijken of ik de naam kan veranderen.

Groeten

Bewerkt: door WeariedBuckle08
Link to comment
Delen op andere websites

Yup vond het ook wel tof.

Had wat opstart problemen maar dat mocht de pret niet drukken.

Zonder headset was het wel moeilijk te volgen.

De stemmen zijn via de tv maar slecht te verstaan vind ik.

Het was voor mij de eerte keer dat ik aan ziets mee deed.

Vond het wel voor herhaling vatbaar.

Moet alleen wel echt een headset regelen.

En ik moet nog wel ff oefenen met die death matches :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...