Basatos Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2013 Heey, Ik heb ineens geen auto-aim meer en kan het ook niet meer instellen hoe kan dit? Mvg, Bas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2013 Is het in freeroam of tijdens een job? Indien in freeroam je niet op iemand kan schieten zit de andere speler mogelijk in passive mode. Daarnaast kan je niet met alle wapens even ver richten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basatos Geplaatst: 25 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2013 Is het in freeroam of tijdens een job? Indien in freeroam je niet op iemand kan schieten zit de andere speler mogelijk in passive mode. Daarnaast kan je niet met alle wapens even ver richten. Tijdens beide als ik op iemand wil schieten moet ik zelf mikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hmmpff Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2013 Is het in freeroam of tijdens een job? Indien in freeroam je niet op iemand kan schieten zit de andere speler mogelijk in passive mode. Daarnaast kan je niet met alle wapens even ver richten. Tijdens beide als ik op iemand wil schieten moet ik zelf mikken. heb je dit probleem ook in een andere sessie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrutserNL Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2013 Welk lvl ben je? Ik ben lvl 100 en heb dan ook bijna nooit meer auto aim. Wat schijnt te helpen is, ff naar de story mode en weer terug switchen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2013 (bewerkt) Kijk eens onder Settings > Game, waar staat de aim mode dan op? Als je dit wilt veranderen/terugzetten moet je naar story mode dan naar Settings > Game > aim mode Waarschijnlijk ben je een keertje op een invite van een vriend ingegaan die free-aim aan had staan, dan wordt je gevraagd of je je aim wilt veranderen. Hij wordt daarna alleen niet teruggezet. Bewerkt: 26 november 2013 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDuco Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2013 Heey, Ik heb ineens geen auto-aim meer en kan het ook niet meer instellen hoe kan dit? Mvg, Bas ik snap dat het eritant is al bij settings gekeken ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.